بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
رشد ۱۰ درصدی پرتفوی بورسی این سرمایه‌گذار؛

ارزش بازار "واعتبار" سوار بر سیر نزولی

ارزش بازار
بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری "واعتبار" در مردادماه متعلق به بخش «صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله» با ۱.۲۶۵ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۴۷۴۵۴

سرمایه گذاری اعتبار ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود در بورس و خارج از بورس را برابر با ۲.۳۲۹ میلیارد ریال گزارش کرده که عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در خارج از بورس با ۴۵، ۱۶۹ میلیارد ریال رقم خورده است.

بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری "واعتبار" در مردادماه متعلق به بخش «صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله» با ۱.۲۶۵ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن نیز «سایر فعالیت‌ها و واسطه‌گری‌های مالی و پولی» به ترتیب با ۳۸۱ میلیارد ریال و ۲۱۵ میلیارد ریال بیشترین بهای تمام‌شده را به خود اختصاص داده است.

سرمایه گذاری اعتبار ایران+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: اتکای سودآوری "واعتبار" به فروش اوراق بهادار


در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "واعتبار" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به «سرمایه‌گذاری صبا تأمین» (حق تقدم) با ۱۰۷.۲۸۹ میلیون ریال بوده که ارزش بازار آن برابر با ۱۰۵.۸۱۰ میلیون ریال شناسایی‌شده، همچنین بیشترین ارزش بازار این بخش به «هلدینگ غدیر» با ۱۲۹.۳۰۰ میلیون ریال اختصاص‌یافته است.

"واعتبار" با سرمایه ثبت‌شده ۸۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد یک‌ماهه سال مالی منتهی به تیرماه سال ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی بالغ‌بر ۳.۶۵۰ میلیون ریال درآمد داشته، شرکت در انتهای مردادماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۴۹۶ میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱۰ درصدی به مبلغ ۵۴۳ میلیارد ریال رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اتکای سودآوری
سود ۱.۰۲۲ ریالی هر سهم در دوره ۶ماهه ثبت شد؛

اتکای سودآوری "واعتبار" به فروش اوراق بهادار

سود فروش
سود ۱.۰۲۵ ریالی هر سهم این سرمایه‌گذار در ۶ماهه نخست سال مالی؛

سود فروش "واعتبار" با اوراق سکه سنگین شد/ سهم بالای سود فروش از کل درآمد‌ها

ارسال نظر