بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
از زمان راه‌اندازی پل بین بلاکچینی آربیتروم (Arbitrum) و آوالانچ (Avalanche)، پلتفرم‌های DeFi و DEX مبتنی بر لایه 2 بلاکچین شاهد افزایش باورنکردنی فعالیت کاربران، درآمد و ارزش کل خود هستند.
کد خبر : ۲۴۷۶۳۴

افزایش فعالیت کاربران در پروژه های دیفای و دکس

به گزارش بورس نیوز، از زمان راه‌اندازی پل بین بلاکچینی آربیتروم (Arbitrum) و آوالانچ (Avalanche)، پلتفرم‌های DeFi و DEX مبتنی بر لایه ۲ بلاکچین شاهد افزایش باورنکردنی فعالیت کاربران، درآمد و ارزش کل خود هستند.



در چشم‌انداز رقابتی روزافزون فناوری بلاکچین و ارز‌های دیجیتال، به نظر می‌رسد هر پروژه‌ای که قصد دارد در این اکوسیستم به صورت دراز مدت موفق باشد و فعالیت کند باید از نوآوری‌های موجود در این حوزه استقبال کند و برای حل مشکلات پیش روی دنیای رمزارز‌ها پیش قدم باشد.

به تازگی، ظهور فناوری لایه ۲ مانند Arbitrum، Optimism و پل آن‌ها به اکوسیستم آوالانچ، انقلابی در نحوه تعامل سرمایه‌گذاران، سازندگان و توسعه‌دهندگان با پروتکل‌های مختلف ایجاد کرده است، زیرا هر یک از این پروزه‌ها تراکنش‌های سریع و کم هزینه‌ای را فراهم می‌کند که اصول مالی غیرمتمرکز را بهبود می‌بخشد. اکوسیستم (DeFi) همچنین سرمایه‌گذاری روی فرصت‌های کوچک را برای سرمایه‌گذاران خرد آسان می‌کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر