بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
افزایش درآمد قابل توحه ماهانه ۲۴۴ درصدی "غپاذر" در شهریورماه؛

"غپاذر" ۶۵ درصد افزایش فروش ماهانه داشت

بیشترین میزان درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در شهریورماه به دست آورده از محل فروش «محصولات پودری» با ۱،۰۱۱ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۴۷۸۲۶

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۱،۸۹۰ میلیارد ریال اعلام کرده و همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده طی دوره را بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز موفق به کسب درآمد ۵،۵۷۱ میلیارد ریالی شده است.

عملکرد ماهانه غپاذر در شهریور+بورس نیوز

درآمد‌های عملیاتی "غپاذر" تا شهریورماه ۱۴۰۰

عملکرد کسب درآمدهای غپاذر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در شهریورماه ۱۴۰۰ کسب کرده نسبت به ماه گذشته افزایش قابل‌توجه ۲۴۴ درصدی را از خود بر جای گذاشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۲۹ درصد رشد درآمد‌ها را تجربه کرده است.


بیشتر بخوانید: سیر صعودی درآمد‌های "غپاذر"


بیشترین میزان درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در شهریورماه به دست آورده از محل فروش «محصولات پودری» با ۱،۰۱۱ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول ۵۷۲،۲۷۱،۶۴۷ ریال اعلام‌شده و بیشترین درآمد حاصل‌شده بعدی را نیز محصول «انواع شیر پاستوریزه و استریل» با ۲۷۶ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

مقدار فروش محصولات "غپاذر" در شهریورماه ۱۴۰۰

فروش ماهانه شیر پاستوریزه آذربایجان شرقی+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، مقدار فروش محصولات شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برابر با ۶,۳۴۹ تن بوده که نسبت به ماه گذشته ۶۵ درصد افزایش فروش را تجربه کرده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد را به دنبال داشته است.

بیشترین میزان فروش محصول در شهریورماه در اختیار «شیر پاستوریزه و استریل» با ۲,۴۷۰ تن بوده و جایگاه بعدی را پس‌ازآن «محصولات پودری» به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش درآمد ۵۰درصدی
عملکرد ماهانه این شرکت لبنی در اردیبهشت بررسی شد؛

افزایش درآمد ۵۰درصدی "غپاذر" نسبت به ماه گذشته

سود خالص این شیرفروش رشد ۱۵۱درصدی را تجربه کرد؛

رشد ۲۱درصدی سود انباشته "غپآذر"

افزایش درآمد‌های عملیاتی به ۴.۱۳۹ میلیارد ریال رسید؛

رشد ۵۶ درصدی سودآوری "غپاذر"

خبری خوش برای بازار سرمایه از پیشخوان ملت رسید؛

سنجاق تجدید ارزیابی روی سینه «وبملت»

ارسال نظر