بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
آخرین کف سازی پیش از صعود
به عقیده بسیاری از کارشناسان، محدوده که شاخص‌کل با عقب‌نشینی همراه خواهد شد، آخرین کف‌سازی پیش از صعود است!
کد خبر : ۲۴۷۸۸۴

آخرین کف سازی پیش از صعود

به گزارش بورس‌نیوز، معاملات بازارسرمایه پس از یک روز توقف و تعطیلی باردیگر در روز معاملاتی سه‌شنبه آغاز شد اما؛ خبر ماینر و رمزارزی که از ساختمان سعادت‌آباد به بیرون مخابره شد همانند آب یخی بر سر سرمایه‌گذاران بود و همه را شُل کرد؛ بورس تهران دیروز اندکی شاخص آن رشد داشت و برخلاف آن، شاخص هم‌وزن روند نزولی داشت.

با توجه به رشد شاخص کل تا اینجای هفته می توان انتظار داشت که این شاخص با صعود، هفته را به پایان برساند که این می تواند خبر خوبی برای فعالان بورس باشد، چون در چند هفته اخیر شاخص کل نزولی بوده است. گروهی از کارشناسان احتمال می دهند مدتی داد و ستدها به شکل نوسانی در همین حوالی ادامه یابند، مگر اینکه شاخص ها بتوانند از مقاومت ها با قدرت عبور نمایند.

رشد کوچک شاخص در شرایطی بود که بازار ابتدا حدود ۷ هزار واحد رشد کرده بود اما با شدت گرفتن عرضه ها شاخص هم عقب نشینی کرد. شرکت های پالایشی امروز وضعیت خوبی داشتند و اکثر آنها مثبت بودند. ارزش معاملات بورس تهران حدود ۵ هزار میلیارد تومان بود و در فرابورس هم بیش از ۱۰ هزار میلیارد معامله انجام شد.

دلار به موازی ها جان داد

بازارسرمایه در حالی که روند جذابی را در روز گذشته تجربه نکرد که بازارهای موازی نظیر ارز، صعودی بودند و باردیگر دلار صعود را تجربه کرد تا به نرخ ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان برسد و بازهم بورس جابماند اما؛ هنگامی که دلار روند کاهشی به خود بگیرد، بورس از همه پیشگام‌تر بوده و خود را فدای دلار می کند و ای کاش سرمایه‌گذار بفهمند که شاخص دلار برای جابه‌جایی روند بازارسرمایه، فاکتور واهی است تا اصلی!

سکه هم میل دلار گرفت

سکه بهار آزادی نیز در معاملات روز گذشته به ۱۱ میلیون و ۴۳۲ هزار تومان رسید و هر سکه امامی نیز باردیگر میل به ۱۲ میلیون تومان گرفت و به نرخ ۱۱ میلیون و ۹۹۲ هزارتومان در بین معامله گران آن دست به دست می‌شد.

با نگاهی به تابلوی طلافروشی‌ها نیز می‌توان دریافت که هر گرم طلا  با نرخ یک میلیون و ۱۵۰ هزارتومان و هر مثقال طلا نیز با نرخ ۴ میلیون و ۹۸۵ هزارتومان برای خریداران نرخ گذاری شده بود.

از شرق تا غرب

شاخص Nikkei ژاپن باردیگر روندی نزولی را تجربه کرد اما؛ امروز این روند ریزش بیشتری را داشته با ۷۵۱ واحد عقب‌نشینی همراه بود و شاخص شانگهای چین امروز با رشد ۱۹.۳۹ واحدی به رقم ۳۶۰۲ رسید؛ شاخص های سهام آمریکا، داوجونز ۵۶۹ واحد افت کرد و S&P با ۹۰واحد کاهش و NDAQ نزدک با ۴.۸۲واحد کاهش، روند نزولی را از خود به نمایش گذاشتند.

بازار امروز نوبت کیست

سهامداران باید توجه داشته باشند که امروز روز پایانی معاملات هفته بوده و نباید با انتظارات فراوان گام به بازار گذاشت و بهترین شرایط برای این بورس، حفظ تعادلی بود که شاخص بتواند با روندی سبزی پوش گام به معاملات هفته آینده بگذارد.

اگر شاخص کل را روی نمودار تکنیکالی بخواهیم ببریم و از آنجا به بازار نگاهی داشته باشیم نیز باید عنوان کرد بازاراسرمایه پس یک رشد ۱۲هزارواحدی کوتاه مدت به سقف مقاومت یک میلیون و ۴۳۶ واحدی رسیده و کانال نزولی کوچک را شکل داده که اگر بر همین مبنا، محاسبه‌ای داشته باشیم باید شاخص را تا محدوده شاخص رند یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی، دستخوش یک نزول دید و اما؛ در روند ناامیدکنند و ترسناک نیز شاخص حتی تا کف یک میلیون و ۳۲۰ هزار واحد نیز می‌تواند عقب‌نشینی و درجا بزند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، این محدوده که شاخص‌کل با عقب‌نشینی همراه می‌شود آخرین کف‌سازی پیش از صعود است!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
فقط داریم ضررمیدیم یک سال بیشتر گذشت فقط ضررضررضرر
هادی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
بورس نیوز در روز آخر هفته با یک فرضیه بدون سند و مدرک تحلیلی وفقط با بکاربردن کلمه ( عقیده بسیاری از کارشناسان ) خود ساخته ،تخم یاس وناامیدی را با شدت تمام درسطح جامعه خوانندگانش می پاشد..الته اگر سازمان بورس صاحب داشته باشد بایستی با شدت جلو این بذر ناامیدی پاشی را بگیرد ولی با کمال تاسف مثل اینکه همه با هم برای پاشیدن بذر یاس وناامیدی کمر (بی) همت بسته اند.خدایا خودت هدایتشان کن .×+
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
بعد از یک سال و خورده‌ای همچنان در ضرریم!!!
میروحید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
سلام والا هرچی داشتیم توی بورس ازدست دادیم و۸۰درصد ضرریم ...کدوم کفسازی ....بازبودجه کم اومده ...مردم خداوکیلی فقط پولتون رومیخورن به هیچ عنوان ورود نکنید ..بریدارز دیجیتال بخرید خیلی خیلی مطمعنتر هست تا بازی کثیف بورس خودمون که فقط جیب مردم روخالی میکنن .توسط حقوقی های دولت وکارگزاریهایی که هر روز هنگ هستن ازبس دستکاری میکنن ...خطاب به رییس بورس ماینرهایی که توی بورس پیداشده اخرش مال چه کسانی هست که باعث خاموشی برق مردم شده ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
با این نوشته، چه انتظاری از رشد بورس میشه داشت. عملا میگن شاخص رو بیارید ۱۳۲۰ هزار واحد. بابا شما خودتو ناراحت نکن، میارن پایین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴
شنبه قطعا بازار مثبته، دلار هم که ۲۸ هزار تومن رد کرد. شاخص کل و هم وزن هم خیلی اصلاح زیادی داشتند قیمت سهام های مختلف به کف رسیده و بازار بدون شک شنبه مثبت خواهد بود مگه اینکه بازم بازار دستکاری کنند.
بیچاره شده بورس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
اینا همشون دست شون تویه کاسه
ازحقوقی گرفته تا خوددولت...
سیدهم که فقط شعارانتخاباتیش اولویت اولش بورس بودش ولی درعمل که داریم میبینیم به قول خودش دست کرده توجیب ملت وداره کسری بودجه شوجبران میکنه
محمد شهبازی پور
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
بیت کوین (کلیه رمز ارزها) یک بازی کامپیوتری بزرگ است که دارای سکه یا کوین های فرضی بنام بیت کوین هستند این سکه ها هیچ ارزشی ندارند و از هیچ پشتوانه ای هم برخوردار نیستند اما بعلت تبلیغات بیش از حد و زیاد شدن کاربران -این سکه های فرضی در نظر کاربران با ارزش شده و به سکه با ارزش یا ارز دیجیتال تبدیل شده اند و بین کاربران قابل انتقال و خرید و فروش.شده اند سازنده انرا طوری طراحی کرده که ابتدا در مراحل اولیه بازی کاربران با تلاش کم و با استفاده از کامپیوتر و لب تاپ های معمولی تعداد زیادی سکه بدست بیاورند و رفته رفته که بازی به پیش میرود سطح بازی سخت تر شده و کامپیوترهای خانگی دیگر قادر به استخراج نیستند و دستگاه های خاص با سی پی یو های قوی با مصرف برق بسیار بالایی لازم هستند تا بتوان سکه ها را استخراج نمود و هرچه بازی به جلوتر برود برای استخراج سکه هزینه ای بیشتر میخواهد و در نهایت روی قیمت سکه اثر گذاشته و سکه ها گرانتر میشوند کاربرانی که با صرف هزینه های کم تعداد بسیار زیادی سکه بدست آورده اند و حالا. قیمت آنها زیاد شده به طمع گرانتر شدن سکه ها را نگهداری میکنند و بازی را رها نمیکنند و اما برای اینکه کاربران با سخت شدن سطح بازی و نهایتا مشکل شدن استخراج سکه- بازی را رها نکنند سازنده استخر و یا شبکه ای رو طراحی کرده که دران استخر سکه ها استخراج میشوند و با اتصال کامپیوتر ها به ان استخر سهمی از استخراج سکه به اندازه توان سی پی یو خود داشته باشند و بازی را رها نکنند و در حقیقت استخراج سکه ها در این استخر بین همه کاربران به تناسب توان دستگاهشان تقسیم میشود در این بازی 21 میلیون سکه در نظر گرفته شده و هر کاربری دارای یک کیف پول است که هر سکه ای استخراج یا خریداری کند در این کیف پول ذخیره میشود و در بین شبکه این بازی سکه ها یا کوین ها قابل انتقال و خرید و فروش هستند این بازی طوری طراحی شده که هر ده دقیقه یک سکه استخراج شود و تا بحال حدودا 18 میلیون از ان استخراج شده و مابقی هم با هزینه های بسیار زیادی در آینده استخراج میشوند که در خوشبینانه ترین نظر حدودا 200 سال طول میکشد تا بازی به اتمام برسد عرضه کم و تقاضای زیاد باعث میشود تا قیمت سکه های روند صعودی داشته باشد البته نوساناتی را هم تحمل خواهند کرد و ممکنست برای مدتی افت هم داشته باشند اما در نهایت قیمت سکه ها به علت کمتر شدن استخراج گران میشود
به نظر میرسد سازنده این بازی یک دولت و یا یک نهاد بزرگ است که خود را ساتوشی و ناشناس معرفی کرده است تا به ماهیت کار و تفکرش کسی پی نبرد اما این سازنده این بازی قصد دارد کل دارایی جهان را در یک جا جمع کند و یک جهان تک قطبی از نظر سرمایه داری ایجاد کند که آینده خطرناکی دارد و برای اینکه ذهن مارا منحرف کند. انرا بواسطه بلاکچین غیر قابل حک معرفی میکند تا امنینت سرمایه گذاری رو در ذهن ما پروش بدهد و از طرفی میگوید که طبق روابط و مسایل پیچیده ریاضی کوین ها استخراج میشوند که اینهم نوعی پنهان کاری و انحراف است تا ذهن ما به سخت بودن و پیچیده بودن پروسه و فرایند استخراج سکه عادت کند در جایی دیگر گفته که فقط 21 میلیون بیت کوین وجود دارد و بعد از آن دیگر بیت کوین استخراج نمیشود گویی که این یک قانون بزرگ و غیر قابل شکست است و بجز همین 21 کوین استخراج نمیشود در صورتی که در پشت این برنامه بینهایت سکه یا بیت کویین برای خودش در نظر گرفته است درواقع بیت کویین یک کلاهبرداری بزرگ است که تاریخ کلاهبرداری به این بزرگی رو ندیده است و عده زیادی هم با نادانی و ناآگاهی خود به سازنده بازی کمک میکنند تا سازنده راحتتر بتواند کار خود را انجام دهد ضمن اینکه معلوم نیست سازنده در کدام مرحله از بازی این برنامه را از صفحه اینترنت حذف کند
سازنده کیف پول خود را که از دید کاربران مخفی میباشد و در درون برنامه قرار دارد پر از سکه کرده کرده تعداد این سکه چنان زیاد است که با گران شدن قیمت سکه ها و همه گیر شدن بیت کوین در بین همه مردم و استفاده ان در فروشگاهها بعنوان ارز دیجیتال رایج - سازنده بازی با فروش این سکه ها یا همان بیت کوین ها کل کره زمین را با تمامی دارایی هایش خریداری میکند و بازی را هم از صفحه اینترنت حذف کرده کل سرمایه جهان را در اختیار میگیرد و کاربران را با تعداد ناچیز 21 میلیون بیت کوین که در مقابل کیف مخفی خودش اندک هستند هم تا مدتی به دنبال نخود سیاه میفرستد. اینست پایان بیت کوین
ناشناس
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
آقا دمت گرم ما رو روشن کردی، نزدیک بود ما هم گول جریان فاسد ارز دیجیتال رو بخوریم، واقعا نجاتمون دادی، پولی که می خواستم ببرم تو این بازی کثیف، همه رو منتقل می کنم به بورس ایران. خدا خیرت بده جلوی ضرر مارو گرفتی.
اصلا به کوری چشم اون ساتوشی مادر قشنگ (در واقع اون دولت پشت ماجرا) همه رو صندوق ارزشمند "پالایشی" می خرم. آقا بازم ممنونم از این همه لطف و خیرخواهی.
محمد شهبازی پور
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
بیت کوین (کلیه رمز ارزها) یک بازی کامپیوتری بزرگ است که دارای سکه یا کوین های فرضی بنام بیت کوین هستند این سکه ها هیچ ارزشی ندارند و از هیچ پشتوانه ای هم برخوردار نیستند اما بعلت تبلیغات بیش از حد و زیاد شدن کاربران -این سکه های فرضی در نظر کاربران با ارزش شده و به سکه با ارزش یا ارز دیجیتال تبدیل شده اند و بین کاربران قابل انتقال و خرید و فروش.شده اند سازنده انرا طوری طراحی کرده که ابتدا در مراحل اولیه بازی کاربران با تلاش کم و با استفاده از کامپیوتر و لب تاپ های معمولی تعداد زیادی سکه بدست بیاورند و رفته رفته که بازی به پیش میرود سطح بازی سخت تر شده و کامپیوترهای خانگی دیگر قادر به استخراج نیستند و دستگاه های خاص با سی پی یو های قوی با مصرف برق بسیار بالایی لازم هستند تا بتوان سکه ها را استخراج نمود و هرچه بازی به جلوتر برود برای استخراج سکه هزینه ای بیشتر میخواهد و در نهایت روی قیمت سکه اثر گذاشته و سکه ها گرانتر میشوند کاربرانی که با صرف هزینه های کم تعداد بسیار زیادی سکه بدست آورده اند و حالا. قیمت آنها زیاد شده به طمع گرانتر شدن سکه ها را نگهداری میکنند و بازی را رها نمیکنند و اما برای اینکه کاربران با سخت شدن سطح بازی و نهایتا مشکل شدن استخراج سکه- بازی را رها نکنند سازنده استخر و یا شبکه ای رو طراحی کرده که دران استخر سکه ها استخراج میشوند و با اتصال کامپیوتر ها به ان استخر سهمی از استخراج سکه به اندازه توان سی پی یو خود داشته باشند و بازی را رها نکنند و در حقیقت استخراج سکه ها در این استخر بین همه کاربران به تناسب توان دستگاهشان تقسیم میشود در این بازی 21 میلیون سکه در نظر گرفته شده و هر کاربری دارای یک کیف پول است که هر سکه ای استخراج یا خریداری کند در این کیف پول ذخیره میشود و در بین شبکه این بازی سکه ها یا کوین ها قابل انتقال و خرید و فروش هستند این بازی طوری طراحی شده که هر ده دقیقه یک سکه استخراج شود و تا بحال حدودا 18 میلیون از ان استخراج شده و مابقی هم با هزینه های بسیار زیادی در آینده استخراج میشوند که در خوشبینانه ترین نظر حدودا 200 سال طول میکشد تا بازی به اتمام برسد عرضه کم و تقاضای زیاد باعث میشود تا قیمت سکه های روند صعودی داشته باشد البته نوساناتی را هم تحمل خواهند کرد و ممکنست برای مدتی افت هم داشته باشند اما در نهایت قیمت سکه ها به علت کمتر شدن استخراج گران میشود
به نظر میرسد سازنده این بازی یک دولت و یا یک نهاد بزرگ است که خود را ساتوشی و ناشناس معرفی کرده است تا به ماهیت کار و تفکرش کسی پی نبرد اما این سازنده این بازی قصد دارد کل دارایی جهان را در یک جا جمع کند و یک جهان تک قطبی از نظر سرمایه داری ایجاد کند که آینده خطرناکی دارد و برای اینکه ذهن مارا منحرف کند. انرا بواسطه بلاکچین غیر قابل حک معرفی میکند تا امنینت سرمایه گذاری رو در ذهن ما پروش بدهد و از طرفی میگوید که طبق روابط و مسایل پیچیده ریاضی کوین ها استخراج میشوند که اینهم نوعی پنهان کاری و انحراف است تا ذهن ما به سخت بودن و پیچیده بودن پروسه و فرایند استخراج سکه عادت کند در جایی دیگر گفته که فقط 21 میلیون بیت کوین وجود دارد و بعد از آن دیگر بیت کوین استخراج نمیشود گویی که این یک قانون بزرگ و غیر قابل شکست است و بجز همین 21 کوین استخراج نمیشود در صورتی که در پشت این برنامه بینهایت سکه یا بیت کویین برای خودش در نظر گرفته است درواقع بیت کویین یک کلاهبرداری بزرگ است که تاریخ کلاهبرداری به این بزرگی رو ندیده است و عده زیادی هم با نادانی و ناآگاهی خود به سازنده بازی کمک میکنند تا سازنده راحتتر بتواند کار خود را انجام دهد ضمن اینکه معلوم نیست سازنده در کدام مرحله از بازی این برنامه را از صفحه اینترنت حذف کند
سازنده کیف پول خود را که از دید کاربران مخفی میباشد و در درون برنامه قرار دارد پر از سکه کرده کرده تعداد این سکه چنان زیاد است که با گران شدن قیمت سکه ها و همه گیر شدن بیت کوین در بین همه مردم و استفاده ان در فروشگاهها بعنوان ارز دیجیتال رایج - سازنده بازی با فروش این سکه ها یا همان بیت کوین ها کل کره زمین را با تمامی دارایی هایش خریداری میکند و بازی را هم از صفحه اینترنت حذف کرده کل سرمایه جهان را در اختیار میگیرد و کاربران را با تعداد ناچیز 21 میلیون بیت کوین که در مقابل کیف مخفی خودش اندک هستند هم تا مدتی به دنبال نخود سیاه میفرستد. اینست پایان بیت کوین
محمد شهبازی پور
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
بیت کوین (کلیه رمز ارزها) یک بازی کامپیوتری بزرگ است که دارای سکه یا کوین های فرضی بنام بیت کوین هستند این سکه ها هیچ ارزشی ندارند و از هیچ پشتوانه ای هم برخوردار نیستند اما بعلت تبلیغات بیش از حد و زیاد شدن کاربران -این سکه های فرضی در نظر کاربران با ارزش شده و به سکه با ارزش یا ارز دیجیتال تبدیل شده اند و بین کاربران قابل انتقال و خرید و فروش.شده اند سازنده انرا طوری طراحی کرده که ابتدا در مراحل اولیه بازی کاربران با تلاش کم و با استفاده از کامپیوتر و لب تاپ های معمولی تعداد زیادی سکه بدست بیاورند و رفته رفته که بازی به پیش میرود سطح بازی سخت تر شده و کامپیوترهای خانگی دیگر قادر به استخراج نیستند و دستگاه های خاص با سی پی یو های قوی با مصرف برق بسیار بالایی لازم هستند تا بتوان سکه ها را استخراج نمود و هرچه بازی به جلوتر برود برای استخراج سکه هزینه ای بیشتر میخواهد و در نهایت روی قیمت سکه اثر گذاشته و سکه ها گرانتر میشوند کاربرانی که با صرف هزینه های کم تعداد بسیار زیادی سکه بدست آورده اند و حالا. قیمت آنها زیاد شده به طمع گرانتر شدن سکه ها را نگهداری میکنند و بازی را رها نمیکنند و اما برای اینکه کاربران با سخت شدن سطح بازی و نهایتا مشکل شدن استخراج سکه- بازی را رها نکنند سازنده استخر و یا شبکه ای رو طراحی کرده که دران استخر سکه ها استخراج میشوند و با اتصال کامپیوتر ها به ان استخر سهمی از استخراج سکه به اندازه توان سی پی یو خود داشته باشند و بازی را رها نکنند و در حقیقت استخراج سکه ها در این استخر بین همه کاربران به تناسب توان دستگاهشان تقسیم میشود در این بازی 21 میلیون سکه در نظر گرفته شده و هر کاربری دارای یک کیف پول است که هر سکه ای استخراج یا خریداری کند در این کیف پول ذخیره میشود و در بین شبکه این بازی سکه ها یا کوین ها قابل انتقال و خرید و فروش هستند این بازی طوری طراحی شده که هر ده دقیقه یک سکه استخراج شود و تا بحال حدودا 18 میلیون از ان استخراج شده و مابقی هم با هزینه های بسیار زیادی در آینده استخراج میشوند که در خوشبینانه ترین نظر حدودا 200 سال طول میکشد تا بازی به اتمام برسد عرضه کم و تقاضای زیاد باعث میشود تا قیمت سکه های روند صعودی داشته باشد البته نوساناتی را هم تحمل خواهند کرد و ممکنست برای مدتی افت هم داشته باشند اما در نهایت قیمت سکه ها به علت کمتر شدن استخراج گران میشود
به نظر میرسد سازنده این بازی یک دولت و یا یک نهاد بزرگ است که خود را ساتوشی و ناشناس معرفی کرده است تا به ماهیت کار و تفکرش کسی پی نبرد اما این سازنده این بازی قصد دارد کل دارایی جهان را در یک جا جمع کند و یک جهان تک قطبی از نظر سرمایه داری ایجاد کند که آینده خطرناکی دارد و برای اینکه ذهن مارا منحرف کند. انرا بواسطه بلاکچین غیر قابل حک معرفی میکند تا امنینت سرمایه گذاری رو در ذهن ما پروش بدهد و از طرفی میگوید که طبق روابط و مسایل پیچیده ریاضی کوین ها استخراج میشوند که اینهم نوعی پنهان کاری و انحراف است تا ذهن ما به سخت بودن و پیچیده بودن پروسه و فرایند استخراج سکه عادت کند در جایی دیگر گفته که فقط 21 میلیون بیت کوین وجود دارد و بعد از آن دیگر بیت کوین استخراج نمیشود گویی که این یک قانون بزرگ و غیر قابل شکست است و بجز همین 21 کوین استخراج نمیشود در صورتی که در پشت این برنامه بینهایت سکه یا بیت کویین برای خودش در نظر گرفته است درواقع بیت کویین یک کلاهبرداری بزرگ است که تاریخ کلاهبرداری به این بزرگی رو ندیده است و عده زیادی هم با نادانی و ناآگاهی خود به سازنده بازی کمک میکنند تا سازنده راحتتر بتواند کار خود را انجام دهد ضمن اینکه معلوم نیست سازنده در کدام مرحله از بازی این برنامه را از صفحه اینترنت حذف کند
سازنده کیف پول خود را که از دید کاربران مخفی میباشد و در درون برنامه قرار دارد پر از سکه کرده کرده تعداد این سکه چنان زیاد است که با گران شدن قیمت سکه ها و همه گیر شدن بیت کوین در بین همه مردم و استفاده ان در فروشگاهها بعنوان ارز دیجیتال رایج - سازنده بازی با فروش این سکه ها یا همان بیت کوین ها کل کره زمین را با تمامی دارایی هایش خریداری میکند و بازی را هم از صفحه اینترنت حذف کرده کل سرمایه جهان را در اختیار میگیرد و کاربران را با تعداد ناچیز 21 میلیون بیت کوین که در مقابل کیف مخفی خودش اندک هستند هم تا مدتی به دنبال نخود سیاه میفرستد. اینست پایان بیت کوین
علی اکبر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱
کارشناسی کجاست وقتی بازار سبز باشه آقایان هم نظر مثبت میدهند اگرم قرمز باشه یآس ونامیدی خدا بحق محمد حق این مردم از این کارشناسان بی خاصیت بگیره اینقدر ترس ورعب در دل سهامداران میاندازند کسی جرات خرید ندارد،وزیر اقتصادی هم کماکان در حوزه مرغ و تخم مرغ گیر کردن
محمد شهبازی پور
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱
بیت کوین (کلیه رمز ارزها) یک بازی کامپیوتری بزرگ است که دارای سکه یا کوین های فرضی بنام بیت کوین هستند این سکه ها هیچ ارزشی ندارند و از هیچ پشتوانه ای هم برخوردار نیستند اما بعلت تبلیغات بیش از حد و زیاد شدن کاربران -این سکه های فرضی در نظر کاربران با ارزش شده و به سکه با ارزش یا ارز دیجیتال تبدیل شده اند و بین کاربران قابل انتقال و خرید و فروش.شده اند سازنده انرا طوری طراحی کرده که ابتدا در مراحل اولیه بازی کاربران با تلاش کم و با استفاده از کامپیوتر و لب تاپ های معمولی تعداد زیادی سکه بدست بیاورند و رفته رفته که بازی به پیش میرود سطح بازی سخت تر شده و کامپیوترهای خانگی دیگر قادر به استخراج نیستند و دستگاه های خاص با سی پی یو های قوی با مصرف برق بسیار بالایی لازم هستند تا بتوان سکه ها را استخراج نمود و هرچه بازی به جلوتر برود برای استخراج سکه هزینه ای بیشتر میخواهد و در نهایت روی قیمت سکه اثر گذاشته و سکه ها گرانتر میشوند کاربرانی که با صرف هزینه های کم تعداد بسیار زیادی سکه بدست آورده اند و حالا. قیمت آنها زیاد شده به طمع گرانتر شدن سکه ها را نگهداری میکنند و بازی را رها نمیکنند و اما برای اینکه کاربران با سخت شدن سطح بازی و نهایتا مشکل شدن استخراج سکه- بازی را رها نکنند سازنده استخر و یا شبکه ای رو طراحی کرده که دران استخر سکه ها استخراج میشوند و با اتصال کامپیوتر ها به ان استخر سهمی از استخراج سکه به اندازه توان سی پی یو خود داشته باشند و بازی را رها نکنند و در حقیقت استخراج سکه ها در این استخر بین همه کاربران به تناسب توان دستگاهشان تقسیم میشود در این بازی 21 میلیون سکه در نظر گرفته شده و هر کاربری دارای یک کیف پول است که هر سکه ای استخراج یا خریداری کند در این کیف پول ذخیره میشود و در بین شبکه این بازی سکه ها یا کوین ها قابل انتقال و خرید و فروش هستند این بازی طوری طراحی شده که هر ده دقیقه یک سکه استخراج شود و تا بحال حدودا 18 میلیون از ان استخراج شده و مابقی هم با هزینه های بسیار زیادی در آینده استخراج میشوند که در خوشبینانه ترین نظر حدودا 200 سال طول میکشد تا بازی به اتمام برسد عرضه کم و تقاضای زیاد باعث میشود تا قیمت سکه های روند صعودی داشته باشد البته نوساناتی را هم تحمل خواهند کرد و ممکنست برای مدتی افت هم داشته باشند اما در نهایت قیمت سکه ها به علت کمتر شدن استخراج گران میشود
به نظر میرسد سازنده این بازی یک دولت و یا یک نهاد بزرگ است که خود را ساتوشی و ناشناس معرفی کرده است تا به ماهیت کار و تفکرش کسی پی نبرد اما این سازنده این بازی قصد دارد کل دارایی جهان را در یک جا جمع کند و یک جهان تک قطبی از نظر سرمایه داری ایجاد کند که آینده خطرناکی دارد و برای اینکه ذهن مارا منحرف کند. انرا بواسطه بلاکچین غیر قابل حک معرفی میکند تا امنینت سرمایه گذاری رو در ذهن ما پروش بدهد و از طرفی میگوید که طبق روابط و مسایل پیچیده ریاضی کوین ها استخراج میشوند که اینهم نوعی پنهان کاری و انحراف است تا ذهن ما به سخت بودن و پیچیده بودن پروسه و فرایند استخراج سکه عادت کند در جایی دیگر گفته که فقط 21 میلیون بیت کوین وجود دارد و بعد از آن دیگر بیت کوین استخراج نمیشود گویی که این یک قانون بزرگ و غیر قابل شکست است و بجز همین 21 کوین استخراج نمیشود در صورتی که در پشت این برنامه بینهایت سکه یا بیت کویین برای خودش در نظر گرفته است درواقع بیت کویین یک کلاهبرداری بزرگ است که تاریخ کلاهبرداری به این بزرگی رو ندیده است و عده زیادی هم با نادانی و ناآگاهی خود به سازنده بازی کمک میکنند تا سازنده راحتتر بتواند کار خود را انجام دهد ضمن اینکه معلوم نیست سازنده در کدام مرحله از بازی این برنامه را از صفحه اینترنت حذف کند
سازنده کیف پول خود را که از دید کاربران مخفی میباشد و در درون برنامه قرار دارد پر از سکه کرده کرده تعداد این سکه چنان زیاد است که با گران شدن قیمت سکه ها و همه گیر شدن بیت کوین در بین همه مردم و استفاده ان در فروشگاهها بعنوان ارز دیجیتال رایج - سازنده بازی با فروش این سکه ها یا همان بیت کوین ها کل کره زمین را با تمامی دارایی هایش خریداری میکند و بازی را هم از صفحه اینترنت حذف کرده کل سرمایه جهان را در اختیار میگیرد و کاربران را با تعداد ناچیز 21 میلیون بیت کوین که در مقابل کیف مخفی خودش اندک هستند هم تا مدتی به دنبال نخود سیاه میفرستد. اینست پایان بیت کوین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۲
فقط دارن سهامداران رابازی میدهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۲
فقط دارن سهامداران رابازی میدهند