بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
صنایع مس شهید باهنر با افزایش درآمد ماهانه ۹۳ درصدی مواجه بود؛

بازگشت "فباهنر" به روند صعودی پس از یک‌ماه

بازگشت
میزان درآمدی که فباهنر در شهریورماه سال جاری به دست آورده از فروش محصولات در بازار‌های داخلی، صادراتی و همچنین ارائه خدمات کسب کرده که بیشترین مقدار درآمد حاصل‌شده از فروش محصول در بازار داخلی بوده است.
کد خبر : ۲۴۷۸۸۷

بازگشت

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع مس شهید باهنر در گزارش فعالیت ماهانه منتی به شهریورماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی حاصل‌شده طی این دوره را برابر با مبلغ ۶،۳۱۱ میلیارد ریال شناسایی‌شده کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز درآمد ۲۳،۶۹۷ میلیارد ریالی را از خود بر جای گذاشته، میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت طی این دوره ۱,۱۲۵ میلیارد ریال ثبت‌شده است.

لازم به ذکر است که میزان درآمدی که فباهنر در شهریورماه سال جاری به دست آورده از فروش محصولات در بازار‌های داخلی، صادراتی و همچنین ارائه خدمات کسب کرده که بیشترین مقدار درآمد حاصل‌شده از فروش محصول در بازار داخلی بوده است.

عملکرد ماهانه فباهنر+بورس نیوز

درآمد‌های ثبت‌شده فباهنر تا شهریورماه سال جاری

روند کسب درآمدهای صنایع مس شهید باهنر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، صنایع مس شهید باهنر در شهریورماه با افزایش درآمد قابل‌توجه ۹۳ درصدی نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۰۴ درصد رشد را شاهد بوده و میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه از خود بر جای گذاشته در مقایسه با سال گذشته ۹۳ درصد افزایش را شناسایی کرده است.

بیشترین میزان درآمد شناسایی‌شده فباهنر از محل فروش محصول «تسمه و ورق مسی» با مبلغ ۱،۹۴۷ میلیارد ریال بوده که از فروش این محصول در بازار داخلی به‌دست‌آمده و نرخ فروش این محصول بالغ‌بر ۲،۶۶۰،۱۷۴،۸۶۳ ریال به ثبت رسیده است.


بیشتر بخوانید: تداوم روند صعودی کسب درآمد "فباهنر"


در شهریورماه سال جاری مقدار فروش محصول این شرکت ۴،۰۹۲ تن بوده که بیشترین مقدار فروش را در بازار داخلی مشاهده می‌کنیم، همچنین پرفروش‌ترین محصول صنایع مس شهید باهنر مربوط به «مقاطع برنجی» با ۷۵۶ تن بوده که نرخ فروش این محصول ۱،۵۲۵،۴۲۸،۵۷۱ ریال گزارش‌شده است.

لازم به ذکر است که گران‌ترین محصول ارائه‌شده توسط فباهنر مربوط به «لوله برنجی» با ۳،۰۰۰،۷۰۴،۵۴۵ ریال بوده که ۴۴ تن از این محصول به فروش رفته است.

فروش محصولات فباهنر در شهریورماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۸۷ درصد رشد را به همراه داشته، فروش تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز ۱۶،۰۹۵ تن اعلام‌شده که بیشترین مقدار فروش در بازار داخلی این شرکت به ثبت رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«تسمه و ورق مسی» محصول درآمدزای
این مس‌فروش ۸درصد افزایش درآمد سالانه داشت؛

«تسمه و ورق مسی» محصول درآمدزای "فباهنر"

افزایش سود خالص ۱۲۴ درصدی
تصمیمات اتخاذ شده در محمع عمومی مس شهید باهنر؛

افزایش سود خالص ۱۲۴ درصدی "فباهنر" نسبت به مجمع سال گذشته

شیب دلنشین صعود فروش
عملکرد سالانه این مس‌فروش در پایان سال مالی ۱۳۹۹ بررسی شد؛

شیب دلنشین صعود فروش "فباهنر" از اسفند۹۹/ افزایش ۱۲۴درصدی سود پایه هر سهم

ارسال نظر