بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
عملکرد سالانه این مس‌فروش در پایان سال مالی ۱۳۹۹ بررسی شد؛

شیب دلنشین صعود فروش "فباهنر" از اسفند۹۹/ افزایش ۱۲۴درصدی سود پایه هر سهم

شیب دلنشین صعود فروش
سود خالص ثبت‌شده در صورت سود و زیان شرکت "فباهنر" برابر با ۶.۳۷۵ میلیارد ریال بوده که افزایش سود ۱۲۴ درصدی را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۴۰۷۵۸

صنایع مس شهید باهنر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع مس شهید باهنر در گزارش صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان اسفندماه سال ۱۳۹۹ میزان درآمد عملیاتی حاصل‌شده طی این دوره را برابر با مبلغ ۳۰.۷۶۸ میلیارد ریال شناسایی‌شده کرده در مقایسه با سال گذشته با رشد ۱۳۱ درصدی روبه‌رو بوده و سود ناخالص ارائه‌شده طی این دوره ۷.۹۷۵ میلیارد ریال بوده که رشد ۱۴۳ درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است.

عملکرد سالانه مس باهنر+بورس نیوز

صورت سود و زیان صنایع مس شهید باهنر در پایان اسفندماه ۱۳۹۹

میزان سود خالص فباهنر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، طی دوره ۱۲ ماهه سود پایه هر سهم این شرکت از ۲.۵۲۸ ریال با رشد ۱۲۴ درصدی به مبلغ هر سهم ۵.۶۶۷ ریال دست‌یافته و میزان سرمایه ثبت‌شده مبلغی بالغ‌بر ۱.۱۲۵ میلیارد ریال و سرمایه ثبت‌نشده نیز ۱.۵۰۰ میلیارد ریال گزارش‌شده، همچنین میزان سود خالص ثبت‌شده در صورت سود و زیان شرکت "فباهنر" برابر با ۶.۳۷۵ میلیارد ریال بوده که افزایش سود ۱۲۴ درصدی را تجربه کرده است.

صورت‌وضعیت مالی "فباهنر" در پایان سال مالی ۱۳۹۹

بر اساس این گزارش صورت گرفته، مجموع دارایی‌های شرکت صنایع مس شهید ایران در پایان دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه ۱۳۹۹ بالغ‌بر ۲۵.۸۷۲ میلیارد ریال به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته با رشد ۱۱۲ درصدی مواجه بوده و دارایی‌های جاری "فباهنر" در پایان سال مالی ۱۳۹۹ با رشد ۱۲۲ درصدی به مبلغ ۲۴.۶۳۳ میلیارد ریالی رسیده، همچنین مقدار سود انباشته صنایع مس شهید باهنر با رشد ۱۲۱ درصدی به مبلغ ۶.۶۷۷ میلیون ریال دست‌یافته است.

اهداف و راهبرد‌های آتی مدیریت در خصوص تولید و فروش محصولات

روند فروش باهنر در 5 سال اخیر+بورس نیوز

برنامه فروش طی سال ۱۴۰۰ با توجه به سفارشات مشتریان محقق می‌گردد.

برآورد شرکت از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه

نرخ فروش محصولات در دوره منتهی به پایان سال مالی ۱۴۰۰ با توجه به نوسانات قیمت جهانی فلزات و نرخ ارز پیش‌بینی می‌گردد نرخ فروش محصولات با توجه به نوع و ترکیب محصولات و نرخ خرید مواد افزایش یابد.


  • بیشتر بخوانید:

مانور "فباهنر" روی تسمه‌ و ورق برنجی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر