بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
پر فروش‌ترین محصول «زر ماکارون» در شهریوماه چه میزان درآمدزایی کرد؛

فروش و درآمد ۴۰ میلیاردتومانی "غزر" از صادرات

فروش و درآمد ۴۰ میلیاردتومانی
از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ شرکت زر ماکارون موفق به فروش ۱۲۳,۰۱۳ تن از محصولات خود در بازار‌های داخلی و صادراتی شده که پر فروش‌ترین محصول این شرکت «ماکارونی رشته‌ای» با ۸۷,۴۷۶ تن در بازار داخلی بود.
کد خبر : ۲۴۷۹۹۵

فروش ۲۰،۸۰۲ تنی محصولات غزر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت زر ماکارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری مجموع فروش شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۲۰،۸۰۲ تن گزارش کرده و فروش محصولات غذایی خود از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه سال جاری را ۱۲۳،۰۱۳ تن ارائه‌کرده، فروش محصولات زر ماکارون در شهریورماه سال جاری در ۲ بازار داخلی و صادراتی حاصل‌شده است.

عملکرد ماهانه زر ماکارون+بورس نیوز

فروش محصولات فروش‌رفته "غزر" 

فروش ۲۰،۸۰۲ تنی محصولات فروش ماهانه غزر تا شهریورماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار فروشی که شرکت زر ماکارون از خود بر جای گذاشته نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۴۱ درصدی مواجه بوده، همچنین مقدار محصولات فروش‌رفته از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه با افزایش ۲۶ درصدی روبه‌رو بوده است.

بیشترین مقدار فروش حاصل‌شده در بازار داخلی در اختیار محصول «ماکارونی رشته‌ای» با ۱۲,۷۶۵ تن بوده که نرخ فروش این محصول ۷۸,۱۰۱,۱۳۶ ریال به ثبت رسیده و در بازار صادراتی نیز عمده‌ترین مقدار فروش "غزر" متعلق به «محصولات رشته‌ای» با ۲,۹۰۷ تن بوده است.


بیشتر بخوانید: "غزر" به روند صعودی فروش بازگشت


همان‌طور که گفته شد از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ شرکت زر ماکارون موفق به فروش ۱۲۳,۰۱۳ تن از محصولات خود در بازار‌های داخلی با ۱۷,۳۹۴ تن و بازار صادراتی با ۳,۴۰۸ تن که درآمدی بالغ بر ۳۹۷ میلیارد ریال بدست آورده است.

پر فروش‌ترین محصول این شرکت «ماکارونی رشته‌ای» با ۸۷,۴۷۶ تن در بازار داخلی بوده، همچنین گران‌ترین محصول ارائه‌شده غزر طی این دوره ۶ ماهه مربوط به «محصولات فرمی» با ۵۱۱،۲۶۱،۵۵۲ ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۷ درصدی نرخ ۲ محصول اصلی
فروش یک ساله شرکت به بیش از ۱۸.۹۰۰ میلیارد ریال رسید؛

رشد ۷ درصدی نرخ ۲ محصول اصلی "غزر"

"غزر" ۱.۲۹۰ ریال سود در ازای هر سهم ساخت؛

ماکارونی با طعم رشد ۱۲۹درصدی سود خالص

"پاستافروش بورس" ۸۹ درصد رشد فروش ماهانه ثبت کرد؛

فروش ۶۶۲ میلیارد تومانی در جیب "غزر"

ارسال نظر