بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
روند صعودی نفت بهران به ۵ ماه رسید؛

"شبهرن" نان در روغن چرب زد

بیشترین درآمد "شبهرن" از فروش محصول «روغن‌موتور دیزلی» اعلا‌م‌شده که با افزایش ۳۳ درصدی روبه‌‎رو بود.
کد خبر : ۲۴۸۴۶۲

شرکت نفت بهران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت بهران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی این دوره یک‌ماهه را ۱۲،۱۴۸ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز موفق به کسب درآمد ۴۶،۴۹۹ میلیارد ریالی شده که بیشترین درآمد حاصل‌شده طی این دوره ۶ ماهه را در شهریورماه به دست آورده است.

عملکرد ماهانه شبهرن در شهریورماه+بورس نیوز

درآمد‌های این شرکت از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی کسب‌شده که عمده درآمد شناسایی‌شده در بازار داخلی با ۸،۴۱۵ میلیارد ریال بوده و مابقی درآمد شناسایی‌شده که ۳،۷۳۳ میلیارد ریال باشد در بازار صادراتی ارائه‌شده است.

درآمد‌های شبهرن تا شهریورماه

روند درآمدهای شبهرن تا شهریورماه+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت بهران در شهریورماه سال جاری افزایش درآمد قابل‌توجه ۱۳۳ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته را به ثبت رسانده و در مقایسه با ماه گذشته نیز رشد ۴۲ درصدی را شاهد بوده، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه درآمد‌های این شرکت با رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.


بیشتر بخوانید: درآمدهای نفت بهران در مردادماه چرب‌تر شد


بیشترین درآمد "شبهرن" از فروش محصول «روغن‌موتور دیزلی» با ۳،۷۱۷ میلیارد ریال اعلا‌م‌شده که با افزایش ۳۳ درصدی روبه‌‎رو بوده و پس‌ازآن «روغن‌موتور بنزینی» با ۳،۱۲۰ میلیارد ریال بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده، گران‌ترین محصول "شبهرن" نیز مربوط به «ضد یخ» با ۳۵۵،۹۵۳ ریال بوده است.

فروش محصولات نفت بهران تا شهریورماه

روند فروش داخلی و صادراتی شبهرن+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته شرکت نفت بهران در شهریورماه سال جاری ۴۸،۰۵۵،۰۴۶ لیتر فروش داشته که بیشترین میزان فروش را در بازار صادراتی با ۲۴،۷۷۷،۷۶۵ لیتر بوده که نسبت به ماه گذشته ۹ درصد افزایش را تجربه کرده، بیشترین فروش را «روغن‌موتور‌های دیزلی» با ۱۰،۹۵۷،۹۷۲ لیتر در بازار داخلی به خود اختصاص داده است.

مقدار تولید محصولات شرکت نفت بهران در شهریورماه سال جاری برابر با ۴۹،۰۳۵،۶۸۷ لیتر اعلام‌شده که مقدار تولید این شرکت برای بازار داخل ۲۶،۶۳۸،۸۳۷ لیتر گزارش‌شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمدهای نفت بهران در مردادماه چرب‌تر شد
بازگشت درآمد‌های این روانکار روی ریل صعود؛

درآمدهای نفت بهران در مردادماه چرب‌تر شد

افزایش درآمد سالانه ۷۴ درصدی
تمرکز عمده‌ درآمدزایی نفت بهران به بازار داخل است؛

افزایش درآمد سالانه ۷۴ درصدی "شبهرن"

درآمد‌های
روند صعود به این روانکار بازگشت؛

درآمد‌های "شبهرن" گریس‌کاری شد

ارسال نظر