بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
سیمان هرمزگان توانست به روند صعودی خود تداوم ببخشد؛

ثبت ۲.۶ میلیارد تومان صادرات در فروش "سهرمز"

ثبت ۲.۶ میلیارد تومان صادرات در فروش
درآمد‌های شناسایی‌شده "سهرمز" طی ۶ ماهه از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی تشکیل شده، بیشترین میزان درآمد شناسایی‌شده در بازار داخلی به مبلغ ۵۴۲ میلیارد ریال بوده و مابقی آن را نیز در بازار صادراتی با ۲۶ میلیارد ریال مشاهده می‌کنیم.
کد خبر : ۲۴۸۴۸۴

سیمان هرمزگان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان هرمزگان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری درآمد‌های شناسایی‌شده خود را طی این دوره مبلغی بالغ‌بر ۵۶۸ میلیارد ریال اعلام کرده و درآمد ثبت‌شده "سهرمز" از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه سال جاری بالغ‌بر ۴,۸۳۱ میلیارد ریال بوده است.

عملکرد ماهانه سیمان هرمزگان+بورس نیوز

لازم به ذکر است که درآمد‌های شناسایی‌شده سهرمز طی ۶ ماهه از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی تشکیل شده، بیشترین میزان درآمد شناسایی‌شده در بازار داخلی به مبلغ ۵۴۲ میلیارد ریال بوده و مابقی آن را نیز در بازار صادراتی با ۲۶ میلیارد ریال مشاهده می‌کنیم، همچنین سرمایه اعلام‌شده این شرکت سیمانی طی این دوره ۱,۰۸۴ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

میزان درآمد عملیاتی "سهرمز" 

روند کسب درآمدهای سهرمز+بورس نیوز

بر اساس این گزارش انجام‌شده توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که شرکت سیمان هرمزگان در شهریورماه از خود بر جای گذاشته در مقایسه با ماه گذشته ۲۴ درصد افزایش را به همراه داشته و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۷ درصد رشد را در پی داشته، درآمد‌های به‌دست‌آمده از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه با رشد ۳۲ درصدی مواجه بوده است.


بیشتر بخوانید: کسب ۲۳۰میلیارد ریال سود تسعیر ارز "سهرمز"


عمده‌ترین میزان درآمدی که سیمان هرمزگان به ثبت رسانده از فروش محصول «سیمان پاکتی (داخلی)» با ۲۶۷ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول برابر با ۵،۳۶۸،۲۰۷ ریال اعلام‌شده همچنین گران‌ترین محصولی که این شرکت سیمانی مورد عرضه قرار داده مربوط به «سیمان پاکت داخلی بورس کالا» با نرخ ۵،۳۶۸،۲۰۷ ریال بوده است.

میزان فروش محصولات "سهرمز"

فروش شهریورماه سیمان هرمزگان+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان فروش محصولات سیمان هرمزگان در شهریورماه ۱۳۱,۱۱۹ تن گزارش‌شده که نسبت به ماه گذشته با ۹ درصد رشد مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۳ درصد تنزل پیداکرده، از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه سال جاری ۱,۴۲۱,۶۷۵ تن فروش را به دنبال داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۸ درصد کاهش را در پی داشته، همچنین بیشترین محصول فروش رفته سیمان هرمزگان در شهریورماه در اختیار «سیمان فله داخلی بورس کالا» با ۵۴،۶۲۸ تن بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در مردادماه سیمان فله صادراتی گران‌ترین محصول نام گرفت؛

"سهرمز" در حال تلاش برای بازگشت به روند صعودی

افزایش اندک نرخ فروش کیسه‌های
افزایش اندک نرخ فروش محصولات سیمان هرمزگان در اسفند ماه؛

افزایش اندک نرخ فروش کیسه‌های "سهرمز"

در مقایسه با ۶ ماهه نخست سال رقم خورد؛

"سهرمز" و رشد قابل قبول فروش «سیمان فله»

سود ۷۳۴ ریالی این سیمان‌ساز در ۹ ماهه دیده شد؛

کسب ۲۳۰میلیارد ریال سود تسعیر ارز "سهرمز"

ارسال نظر