بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
بیمه سامان از «زندگی-اندوخته‌دار» ۲۷۱میلیارد تومان درآمد داشت؛

جهش ۱۰۸درصدی درآمد "بساما" از فروش حق بیمه

جهش ۱۰۸درصدی درآمد
بیشترین میزان خسارت پرداختی بیمه سامان در شهریورماه ۱۴۰۰ در اختیار حق بیمه «درمان» با مبلغی بالغ‌بر ۴۸۹ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۲۴۸۵۹۱

جهش ۱۰۸ درصدی درآمد بیمه سامان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه سامان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری از محل فروش حق بیمه ۴،۲۳۱ میلیارد ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۱۷۶ درصد افزایش داشته و این شرکت بیمه‌ای در این ماه تراز مثبت ۳۹۷ درصدی را ثبت کرد.

بیمه سامان از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه توانسته از فروش حق بیمه مبلغی بالغ‌بر ۱۲،۶۴۵ میلیارد ریال درآمد کسب کند و همچنین عملکرد تجمیعی این شرکت مثبت ۲۰۵ درصد ارائه‌شده است.

عملکرد ماهانه بیمه سامان+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: ثبت تراز مثبت ۲۲۷ درصدی بیمه سامان


مقدار درآمد حاصل‌شده از محل فروش حق بیمه

روند کسب درآمدهای بساما از حق بیمه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، بیمه سامان در ششمین ماه سپری‌شده از سال مالی جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه شناسایی کرده نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۱۰۸ درصد رشد را تجربه کرده و همان‌طور که گفته شد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۱۷۶ درصدی را شاهد بوده، بیشترین درآمدی که "بساما" در شهریورماه سال ۱۴۰۰ کسب کرده از محل فروش حق بیمه «زندگی-اندوخته‌دار» با ۲،۷۱۵ میلیارد ریال بوده و حق بیمه «درمان» نیز پس‌ازآن با ۴۸۵ میلیارد ریال قرار داشته داده است.

خسارت‌های پرداختی "بساما" تا شهریورماه 

روند پرداخت خسارت های بیمه سامان+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، بیمه سامان در شهریورماه سال مالی ۱۴۰۰ میزان پرداختی‌های خود بابت خسارت‌ها را برابر با ۸۵۱ میلیارد ریال اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته با رشد ۳۸ درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۵ درصد رشد داشته، همچنین بیشترین میزان خسارت پرداختی در شهریورماه ۱۴۰۰ در اختیار حق بیمه «درمان» با مبلغی بالغ‌بر ۴۸۹ میلیارد ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روند کاهشی پرداخت خسارت
افزایش ۵۸درصدی خسارت‌های پرداختی نسبت به ماه گذشته؛

روند کاهشی پرداخت خسارت "بساما" حفظ نشد

۳۳ درصد افت درآمد‌های ماهانه
عملکرد ماهانه بیمه سامان در ابتدای سال مالی ۱۴۰۰؛

۳۳ درصد افت درآمد‌های ماهانه "بساما"

حسابرس شرکت بیمه سامان پیشنهاد داد؛

۱.۰۰۰ میلیارد ریال افزایش سرمایه «بساما»

ارسال نظر