بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
بیشترین درآمد "نبروج" را «پارچه» به خود اختصاص داد؛

تاروپودهای "نبروج" درآمد صعودی ساخت

تاروپودهای
مقدار درآمدی که نبروج از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه شناسایی کرده برابر با ۲،۱۴۷،۲۹۹ میلیون ریال بوده و لازم به ذکر است که درامد‌های این شرکت نساجی تمامی درآمد‌های خود را از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورد.
کد خبر : ۲۴۸۸۱۳

افزایش درآمد سالانه کارخانجات نساجی بروجرد+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، کارخانجات نساجی بروجرد "نبروج" در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری، درآمدی که از فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه به دست آورده مبلغی بالغ‌بر ۳۷۷،۳۳۴ میلیون ریال بوده که دراین‌بین بیشترین درآمد ثبت‌شده را «پارچه تکمیل‌شده» با ۳۵۲،۴۹۰ میلیون ریال به خود اختصاص داده است.

افزایش درآمد سالانه عملکرد ماهانه کارخانجات نساجی بروجرد+بورس نیوز

در این ماه مقدار درآمدی که نبروج از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه شناسایی کرده برابر با ۲،۱۴۷،۲۹۹ میلیون ریال بوده، همچنین مقدار سرمایه ثبت‌‎شده این شرکت ۱۴۸ میلیارد ریال گزارش‌شده و لازم به ذکر است که درامد‌های این شرکت نساجی تمامی درآمد‌های خود را از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورد.


بیشتر بخوانید: جهش فروش "پاکشو" با رشدی چشمگیر


بر پایه این گزارش، "نبروج" نسبت به ماه گذشته ۰,۱۰ درصد افزایش درآمد را به همراه داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۸۹ درصد افزایش پیداکرده، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه درآمدی که از فروش محصولات به دست آورده ۱۲۹ درصد رشد داشته است.

فروش محصولات "نبروج" در شهریورماه برابر با ۹۸۷ تن/هزار متر (۹۵۹ هزار متر پارچه تکمیل‌شده/ ۲۷ تن انواع نخ) بوده، همان‌طور که گفته شد بیشترین مقدار فروش کارخانجات نساجی بروجرد معلق به پارچه تکمیل‌شده بوده که نرخ فروش این محصول ۳۶۷،۵۵۹،۹۵۸ ریال گزارش‌شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش ۱۲درصد درآمد
فروش نساجی بروجرد و کاهش ۶ درصدی که ثبت شد؛

کاهش ۱۲درصد درآمد "نبروج" از دوک نخ

افزایش درآمد
۱۸۴ درصد رشد درآمد‌های سالانه کارخانجات نساجی بروجرد؛

افزایش درآمد "نبروج" در تیر / نرخ فروش "پارچه" ۳ درصد کاهش پیدا کرد

سکته ناقص
افزایش فروش ۱۵۰درصدی نساجی بروجرد؛

سکته ناقص "نبروج"، رد شد

چرا نماد
گل به خودی این کارخانه نساجی در سال مالی ۱۳۹۹؛

چرا نماد "نبروج" بیش از ۷ ماه متوقف است

ارسال نظر