بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
این پتروشیمی تنها ۲ ماه فروش ثبت کرد؛

جاده سنگلاخی "شگویا" در صادرات

جاده سنگلاخی
مجموع فروش صادراتی شگویا تاکنون ۱،۶۲۷،۳۸۷ کیلوگرم به ثبت رسیده که نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته ۸۴ درصد کاهش را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۴۹۰۳۵

پتروشیمی تندگویان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پتروشیمی تندگویان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی حاصل‌شده طی این دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۱۳،۱۷۸ میلیارد ریال شناسایی کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز مقدار درآمد تحقق‌یافته این پتروشیمی برابر با ۹۲،۷۷۶ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

درآمد‌های این شرکت از محل فروش محصولات در بازار‌های داخلی با ۱۳،۰۳۱ میلیارد ریال و بازار صادراتی با ۱۴۷ میلیارد ریال به‌دست‌آمده است.

عملکرد ماهانه پتروشیمی تندگویان+بورس نیوز

روند شناسایی درآمد‌های شگویا تا مهرماه

روند ثبت درآمدهای شگویا+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، شرکت پتروشیمی تندگویان در مهرماه کاهش درآمد ۱۸ درصدی را نسبت به ماه گذشته تجربه کرده و همچنین درآمد‌های شناسایی‌شده شگویا از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه با ۱۰۷ درصد رشد به مبلغ ۹۲،۷۷۶ میلیارد ریال دست‌یافته است.

بیشترین میزان درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره به‌دست‌آمده از فروش محصول «گرید بطری» با ۶،۳۲۲ میلیارد ریال بوده و این مقدار از ابتدای سال مالی تاکنون بالغ‌بر ۴۴،۰۸۸ میلیارد ریال شناسایی‌شده، از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه سال ۱۴۰۰ بیشترین درآمدی که پتروشیمی تندگویان از خود بر جای گذاشته مربوط به محصول «گرید بطری» بوده که حاصل فروش ۱۵۲،۷۸۲،۶۹۵ کیلوگرم طی این ۷ ماه بوده که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد فروش کمتر داشته است.


بیشتر بخوانید: سیر نزولی درآمد "شگویا" وارد چهارمین ماه شد


فروش محصولات پتروشیمی تندگویان تا مهرماه 

روند فروش محصولات پتروشیمی تندگویان+بورس نیوز

شگویا در هفتمین‌ماه سپری‌شده از سال مالی ۱۴۰۰ میزان فروش ماهانه خود را برابر با ۴۸,۴۸۳,۷۵۶ کیلوگرم گزارش کرده، میزان فروش محصولات شگویا در مهرماه نسبت به ماه گذشته با اُفت ۱۵ درصدی فروش روبه‌رو بوده، بیشترین فروش ماهانه شگویا در اختیار محصول «گرید بطری» با ۲۳،۴۷۴،۱۸۰ کیلوگرم بوده و نرخ فروش این محصول برابر با ۲۶۹،۳۳۸ ریال اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد کاهش نرخ را به دنبال داشت.

پتروشیمی تندگویان از ابتدای سال مالی تاکنون در ۲ ماه فروردین‌ماه و شهریورماه فروش صادراتی داشته که مقادیر آن به ترتیب ۱،۰۱۴،۵۸۲ کیلوگرم «گرید الیاف» و ۶۱۲،۸۰۵ کیلوگرم «نخ POY» بوده، مجموع فروش صادراتی شگویا تاکنون ۱،۶۲۷،۳۸۷ کیلوگرم به ثبت رسیده که نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته ۸۴ درصد کاهش را به همراه داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سیر نزولی درآمد
این پتروشیمی در مرداد ۴درصد کاهش فروش داشت؛

سیر نزولی درآمد "شگویا" وارد چهارمین ماه شد

پتروشیمی تندگویان و تجربه‌ای تلخ از درآمدها
برای چهارمین ماه متوالی زیر پرچم "شگویا" رخ داد؛

پتروشیمی تندگویان و تجربه‌ای تلخ از درآمدها

ارسال نظر