بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
تأمین سرمایه امین سال مالی خود را با کسب درآمد ۵۰۰ میلیارد ریالی شروع کرد؛

افزایش درآمد سالانه "امین" همانند سال گذشته

افزایش درآمد سالانه
تأمین سرمایه امین در مهرماه سال جاری بیشترین درآمد شناسایی‌شده را بخش «درآمد حاصل از خدمات بازار گردانی اوراق» با ۲۸۸ میلیارد ریال در اختیار داشت.
کد خبر : ۲۴۹۱۰۱

شرکت تأمین سرمایه+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تأمین سرمایه امین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال گزارش کرده و سرمایه اعلام‌شده طی این دوره ۷ هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده و همچنین سرمایه ثبت‌نشده این تأمین سرمایه بالغ‌بر ۴ هزار میلیارد ریال ارائه‌شده است.

عملکرد ماهانه تأمین سرمایه امین+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: "امین" بزرگترین اوراق بدون ضامن را منتشر کرد


درآمد‌های ثبت‌شده تأمین سرمایه امین

افزایش درآمد سالانه امین+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مجموع درآمد‌های "امین" طی دوره یک‌ماهه منتهی به مهرماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۶۵ درصد رشد را تجربه کرده، همچنین لازم به ذکر است که مجموع درآمد‌های "امین" از ابتدای سال مالی (منتهی به شهریورماه ۱۴۰۰) تا پایان شهریورماه سال مالی گذشته شاهد رشد ۱۰۴ درصدی بوده، همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید طی ۲ سال گذشته "امین" اولین ماه از سال مالی جدید را با افزایش درآمد شروع کرده است.

تأمین سرمایه امین در مهرماه سال جاری بیشترین درآمد شناسایی‌شده را بخش «درآمد حاصل از خدمات بازار گردانی اوراق» با ۲۸۸ میلیارد ریال در اختیار داشته، رتبه بعدی را نیز «درآمد حاصل از سود سرمایه‌گذاری در اوراق» بالغ‌بر ۷۹ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
صندوق‌های بادرآمد ثابت ۲۹۷
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت؛

صندوق‌های بادرآمد ثابت ۲۹۷ "همت" را رد کرد

در مجمع تامین سرمایه امین رقم خورد؛

"امین" ۶۰ تومان تقسیم کرد

ارسال نظر