بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
فولادخوزستان سیر صعودی درآمدزایی را قطع نکرد
تختال همچون هفته‌های گذشته، دیگر با ارزش‌ترین کالا در سبد این فولادساز نیست و در این هفته با ۴۰ هزارتن عرضه به میان رینگ نقره‌ای بورس کالا آمد و ۱۸ هزار تن از چنین حجمی به معامله ختم شد.
کد خبر : ۲۴۹۱۵۶

فولادخوزستان فخوز شمش بلوم بورس کالا بورس نیوز شمش

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، فولاد خوزستان هفته منتهی به ۷ آبان‌ماه را همانند هفته گذشته باعرضه ۳ نوع «شمش بلوم» «شمش بلوم RST» و «تختال C» به میدان آمد و گویا آهن اسفنجی از سبد تولید این شرکت به‌صورت کامل حذف شده است.

حجم معامله این هفته فولاد خوزستان به ۶۱۶ میلیارد و ۳۱۴ میلیون تومان رسید.

فولادخوزستان فخوز شمش بلوم بورس کالا بورس نیوز شمش

تختال C

تختال همچون هفته‌های گذشته، دیگر با ارزش‌ترین کالا در سبد این فولادساز نیست و در این هفته با ۴۰ هزارتن عرضه به میان رینگ نقره‌ای بورس کالا آمد و ۱۸ هزار تن از چنین حجمی به معامله ختم شد؛ میزان درآمدزایی فولادخوزستان از این بخش به ۲۷۷ میلیارد و ۱۸۶ میلیون تومان بالغ شد.

شمش بلوم

در ادامه باید اشاره شود که شمش بلوم فولاد خوزستان عرضه‌ای ۲۵ هزارتنی را در دستور کار خود قرار داد و به همین میزان سفارش نیز ثبت کرد و در نهایت تمام عرضه‌ها را به مقصد انبار مشتریان، بارگیری کرد و درآمدی ۳۳۶ میلیارد و ۸۰۲ میلیون تومانی را بدست آورد.

در پایان نیز باید اشاره شود که پس از ۳ هفته متوالی که «شمش بلوم RST۳۴-۲» بدون معامله مانده بود، در این هفته باردیگر بارگیری ۵ هزار تنی عرضه خود را به میان بازار آورد و ۱۶۰ تن از این کالا را به فروش رساند و ۲ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان را هم به فروش رشاند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تختال به درآمدزایی فولادخوزستان وزن داد
فخوز بالاخره به خود تکان داد؛

تختال به درآمدزایی فولادخوزستان وزن داد

درآمدزایی فولادخوزستان از ته چاه فروش!
دلیل از نفس افتادن فروش ماهانه فخوز چیست؛

درآمدزایی فولادخوزستان از ته چاه فروش!

ارسال نظر