بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
عملکرد ماهانه این مس‌فروش زیر ذره‌بین رفت؛

خوش‌رقصی "فباهنر" با «مقاطع برنجی»

خوش‌رقصی
درآمدی که فباهنر در مهرماه سال جاری به دست آورده از فروش محصولات در بازار‌های داخلی، صادراتی و همچنین ارائه خدمات کسب کرده که بیشترین مقدار درآمد حاصل‌شده از فروش محصول در بازار داخلی با ۲،۹۹۸ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۴۹۴۳۰

صنایع مس شهید باهنر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع مس شهید باهنر در گزارش فعالیت ماهانه منتی به مهرماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی حاصل‌شده طی این دوره را برابر با مبلغ ۴،۱۶۸ میلیارد ریال شناسایی‌شده کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز درآمد ۲۷،۸۶۲ میلیارد ریالی را از خود بر جای گذاشته، میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت طی این دوره ۱,۱۲۵ میلیارد ریال ثبت‌شده است.

لازم به ذکر است که درآمدی که فباهنر در مهرماه سال جاری به دست آورده از فروش محصولات در بازار‌های داخلی، صادراتی و همچنین ارائه خدمات کسب کرده که بیشترین مقدار درآمد حاصل‌شده از فروش محصول در بازار داخلی با ۲،۹۹۸ میلیارد ریال بوده و بخش صادراتی نیز ۹۳۳ میلیارد ریال درآمد داشته که سهم این بازار از کل درآمد مهرماه ۲۲ درصد بوده است.

عملکرد ماهانه فباهنر در مهرماه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: «تسمه و ورق مسی» محصول درآمدزای "فباهنر"


میزان درآمد‌های ثبت‌شده فباهنر تا مهرماه سال جاری

روند کسب درآمدهای فباهنر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، صنایع مس شهید باهنر در مهرماه با افزایش درآمد ۲۸ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته روبه‌رو بوده و همچنین درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه از خود بر جای گذاشته در مقایسه با سال گذشته ۸۰ درصد افزایش را شناسایی کرده است.

بیشترین میزان درآمد شناسایی‌شده فباهنر از محل فروش محصول «مقاطع برنجی» با مبلغی بالغ‌بر ۸۵۲ میلیارد ریال بوده، فروش این محصول در بازار داخلی و صادراتی صورت گرفته و نرخ فروش این محصول در بازار داخلی بالغ‌بر ۱۵۸ میلیون تومان به ثبت رسیده است.

در مهرماه سال جاری مقدار فروش محصول این شرکت ۲،۵۱۵ تن بوده که بیشترین مقدار فروش را در بازار داخلی با ۱,۳۶۹ تن مشاهده می‌کنیم، همچنین پرفروش‌ترین محصول صنایع مس شهید باهنر مربوط به «مقاطع برنجی» با ۵۳۸تن بوده، لازم به ذکر است که گران‌ترین محصول ارائه‌شده توسط فباهنر مربوط به «لوله برنجی» با نرخ فروش تقریبی ۳۵۰ میلیون تومان در ازای هر تن بوده که ۱۰۸ تن از این محصول به فروش رفته است.

فروش تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز ۱۸،۶۱۰ تن اعلام‌شده که بیشترین مقدار فروش در بازار داخلی این شرکت به ثبت رسیده، مقدار فروشی که از ابتدای سالی مالی تاکنون شناسایی‌شده نسبت به سال گذشته ۴۲۲ تن (۲ درصد) افزایش پیداکرده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بازگشت
صنایع مس شهید باهنر با افزایش درآمد ماهانه ۹۳ درصدی مواجه بود؛

بازگشت "فباهنر" به روند صعودی پس از یک‌ماه

«تسمه و ورق مسی» محصول درآمدزای
این مس‌فروش ۸درصد افزایش درآمد سالانه داشت؛

«تسمه و ورق مسی» محصول درآمدزای "فباهنر"

گزارش‌های بهاری از کوره‌های ۱۴۰۰
نگاهی به ۳ ماهه ابتدای سال مالی جاری شرکت‌های فلزی؛

گزارش‌های بهاری از کوره‌های ۱۴۰۰

جیب‌خالی «فسرب» و «فباهنر» در بورس‌کالا
وقتی برای عرضه‌ها، مشتری نبود!

جیب‌خالی «فسرب» و «فباهنر» در بورس‌کالا

ارسال نظر