بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

کارکنان "شپلی" دست به دامان وزیر کار شدند

کارکنان
پرسنل شرکت پلی اکریل ایران به وزیر کار نامه نوشتند.
کد خبر : ۲۴۹۵۰۰
نویسنده :
مینا علیزاده

نامه به وزیر کار از طرف پرسنل

به گزارش بورس نیوز، متاسفانه مسئولان شهرستان مبارکه و استان اصفهان اداره کار علیرغم گذشت چند هفته از برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار و انتخابات نمایندگان کارگری که با حضور نماینده اداره کار و با حضور ۷۶ درصد کارگران برگزار شده به دلایل واهی اقدام لازم برای ابلاغ احکام اعضای شورای اسلامی کار نمی کنند که باعث ایجاد ناراحتی کارگران شده است.

برای مشاهده نامه اینجا را کلیک کنید.

نامه به وزیر کار از طرف پرسنل


 

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
با برگزاری مجمع شرکت پلی اکریل ایران؛
"شپلی" در مجمع سودی تقسیم نکرد
با اعلام از سوی شرکت فرابورس ایران؛
طبقه بندی "شپلی" ارتقا یافت
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
فعلا که دست سهامدارها به هیچ جا بند نیست.خود ریس هییت مدیره یدونه از وعدهاشو انجام نداده خدا رو شکر داره میره راحت میشیم.۱۲۰۰ تحویل گرفته کرده ۸۰۰ خیلی زحمت کشیده
بیات
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
سرمایه سهامداران طی ۳ سال اخیر در این شرکت بی ارزش شد لاجوردی های دروغگو به سهم و سهامدار ضربه زدند