بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
درآمد ۲۹۰میلیارد تومانی
پارسیان با سرمایه ثبت‌شده ۵,۰۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۷ ماهه سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ از محل فروش حق بیمه ۲۳,۵۴۵ میلیارد ریال درآمد داشته که نسب به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشت.
کد خبر : ۲۴۹۵۴۹

بیمه پارسیان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه پارسیان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری از محل فروش حق بیمه ۲،۹۰۲ میلیارد ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشت.

شرکت در این ماه تراز مثبت ۹۳ درصدی را ثبت کرد ضمن آنکه درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه «پارسیان» از محل فروش حق بیمه به دست آورده برابر با ۲۳،۵۴۵ میلیارد ریال اعلام‌ شد.

عملکرد ماهانه بیمه پارسیان+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: ثبت تراز مثبت ۱۶۶ درصدی "پارسیان" در مردادماه


مقدار درآمد حاصل‌شده از محل فروش حق بیمه "پارسیان"

ر.ند درآمدهای حق بیمه پارسیان+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، بیمه پارسیان در هفتمین ماه سپری‌شده از سال مالی جاری درآمدی که از فروش حق بیمه شناسایی کرده همان‌طور که گفته شد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۹ درصدی را شاهد بود.

برهمین اساس، بیشترین درآمدی که "پارسیان" در مهرماه سال ۱۴۰۰ کسب کرده از محل فروش حق بیمه «ثالث-اجباری» با ۱،۳۲۹ میلیارد ریال بوده و بخش «بدنه خودرو» نیز پس‌ازآن با ۳۳۶ میلیارد ریال قرار داشته داده است.

خسارت‌های پرداختی بیمه پارسیان در مهرماه سال ۱۴۰۰

در ادامه باید اشاره شود که بیمه پارسیان در پایان مهرماه سال جاری میزان پرداختی‌های خود بابت خسارت‌ها را برابر با ۱،۵۰۶ میلیارد ریال اعلام کرد؛ همچنین بیشترین میزان خسارت پرداختی در مهرماه ۱۴۰۰، در اختیار حق بیمه «ثالث-اجباری» با ۷۸۹ میلیارد ریال بوده است.

پارسیان با سرمایه ثبت‌شده ۵,۰۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۷ ماهه سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ از محل فروش حق بیمه ۲۳,۵۴۵ میلیارد ریال درآمد داشته که نسب به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش را در صورت‌های خود مشاهده می‌کند و شرکت طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۹۵ درصد را ثبت کرده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت تراز مثبت ۸۷ درصدی
بیمه پارسیان ۴،۵۹۱ میلیارد ریال از فروش حق بیمه درآمد داشت؛

ثبت تراز مثبت ۸۷ درصدی "پارسیان"

افزایش ۵۵ درصدی سودآوری
نسبت قیمت به سودآوری به رقم ۲۲ واحد رسید؛

افزایش ۵۵ درصدی سودآوری "پارسیان"

«ثالث اجباری»، بیشترین میزان حق بیمه صادر شده آبان ماه بوده است؛

رشد ۱۹ درصدی حق بیمه صادر شده "پارسیان"

«ثالث-اجباری» بیشترین حق بیمه صادر شده سالانه بود؛

افزایش ۳۰ درصدی حق بیمه صادر شده پارسیان

ارسال نظر