بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
حیله پیرهای بورس برای پیاده‌شدن از خودرو
با توجه به نوع عرضه‌ها در بازارسرمایه به نظر می‌رسد امروز بازاری پر عرضه‌ای را در نیمه نخست معاملات مواجه شویم و این مهم ممکن است توقف و حتی عقب نشینی کوتاهی را رقم بزند.
کد خبر : ۲۴۹۵۵۶

پیش گشایش+ بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، اهالی بازارسرمایه در انتظار پشت سرگذاشتن جبهه ۴۱۰ هزار واحدی هستند و اگر وزش حاشیه‌ها اجازه دهد و اوراق‌ها مانند تیری بر قلب بازار رها نشوند؛ بورس می‌تواند جان بگیرد.

سهامداران باید توجه داشته باشند که احتمال یک عقب‌نشینی در نیمه نخست بازارسرمایه وجود دارد زیرا خبرهایی رسیده که احتمالا امروز پرعرضه خواهد بود و بسیاری از گروه‌ها مانند پتروپالایشی‌ها و کامودیتی‌ها احیانا در این فاکتور جای خواهند گرفت؛ البته نباید از حیله خودرویی‌ها نیز گذشت که بسیاری از قدیمی‌های بازار می‌خواهند در سهم‌های خودرویی که اسیر شده‌اند، پیاده شوند همچون دیگر سهم‌هایی که اجازه پیاده شدن و خالی کردن را یافته بودند، برای خودرویی‌ها نیز دنبال همین دست فرمان هستند.

با وجود این توقف و حتی افت‌های کوتاه در طول مسیر، احتمالا رشد شاخص کل تا محدوده تقریبی یک میلیون و ۵۴۰ هزار واحد و رشد شاخص هم وزن تا محدوده تقریبی ۴۰۰ هزار واحد دنبال خواهد شد.

ارزش معاملات بورس در روز گذشته نیز به ۶ هزار میلیارد تومان و در فرابورس به بیش از ۲۷۰۰ هزار میلیارد تومان رسید و این نوید را می‌دهد که اگر همین روند ادامه‌دار باشد شاید دوباره اعتماد سرمایه به بورس بازگردد.

رشد قیمت دلار

قیمت دلار در بازار آزاد افزایش یافت به طوری که در ۲۷ هزار و ۸۷۰ تومان معامله شد و این در حالی است که روند نزولی هفته گذشته تثبیت نشد.

سکه نیز روزگذشته همگام با افزایش قیمت دلار، با افزایش قیمت وارد کانال ۱۲ میلیون تومان شد و در ۱۲ میلیون و ۴۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.

رنگ قرمز بازار رمرارز‌ها

در نشست معاملاتی امروز رمز ارز‌ها قرمز پوش هستند، بیت کوین با کاهش ۰.۴۵ درصدی همچنان در ۶۰ هزار دلار قرار گرفت.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بهزاد
Germany
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
بورس نیوز تو همون نوسانگیری نیستی که هی پیش بینی می کردید تپکو تا ۱۵۰ تومن میریزه فکر کنم امروز خودرو فروختید که داری درمورد خودرو بد میگی استارت بورس خیلی وقته زده شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
فقط فچهان بخر