بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
یشترین درآمدی که مربوط به «روغن خوراکی» شد؛

۳۹درصد فروش "غکورش" در اختیار «کنجاله»

۳۹درصد فروش
از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه نیز مقدار فروش محصولات صنعت غذایی کورش برابر با ۵۵۲،۱۲۰ تن اعلام‌شده که با افزایش فروش سالانه ۱۱ درصدی روبه‌رو بود و فروش محصولات این شرکت تماماً در بازار داخل کشور به دست آورده است.
کد خبر : ۲۴۹۵۷۶

صنعت غذایی کورش+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنعت غذایی کورش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری میزان درآمد شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۵،۱۴۵ میلیارد ریال گزارش کرده و درآمدی که این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه ارائه‌کرده برابر با ۳۹،۲۴۷ میلیارد ریال بوده، همچنین سرمایه ثبت‌شده غکورش طی این مدت ۳ هزار میلیارد ریال گزارش شده است.

لازم به ذکر است که صنعت غذایی کورش از ابتدای سال مالی تاکنون درآمد‌های حاصل‌شده خود را از فروش محصولات در بازار داخل کشور به دست آورده است.

عملکرد ماهانه غکورش+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: «روغن» درآمد "غکورش" را چرب کرد


مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده "غکورش"

روند کسب درآمد ماهانه غکورش+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده صنعت غذایی کورش در مهرماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده و درآمدی که از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رسیده در مقایسه با سال گذشته ۷۹ درصد رشد را در پی داشت.

مقدار درآمد‌های این شرکت از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده و بیشترین درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه به ثبت رسانده از بخش «روغن خوراکی» بوده که ۳،۳۰۶ میلیارد ریال برای این شرکت درآمدزایی داشته و نرخ فروش آن نیز با ۳ درصد رشد نسبت به ماه گذشته به ۱۵,۶ میلیون تومان در ازای هر تن رسیده و جایگاه بعدی بیشترین درآمد را پس‌ازآن محصول «کنجاله» با ۹۷۲ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

فروش محصولات "غکورش" در مهرماه ۱۴۰۰

فروش ماهانه صنعت غذایی کورش+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت صنعت غذایی کورش در مهرماه مقدار فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۷۱،۲۲۵ تن گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه نیز مقدار فروش محصولات این شرکت برابر با ۵۵۲،۱۲۰ تن اعلام‌شده که با افزایش فروش سالانه ۱۱ درصدی روبه‌رو بوده، پرفروش‌ترین محصول "غکورش" در مهرماه مربوط به «کنجاله» با ۲۷،۵۸۴ تن بوده که ۳۹ درصد بازار فروش را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«روغن» درآمد
درآمدزایی این شرکت روغنی زیر ذره‌بین رفت؛

«روغن» درآمد "غکورش" را چرب کرد

۶۶ درصد افزایش درآمد سالانه
عملکرد ماهانه صنعت غذایی کورش در تیرماه؛

۶۶ درصد افزایش درآمد سالانه "غکورش"

افزایش ۱۰۵ درصدی دارایی‌های
گزارش صورت‌های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه حکایت می‌کند؛

افزایش ۱۰۵ درصدی دارایی‌های "غکورش" /رشد ۲۱۳ درصدی سود انباشته

رشد ۲۷۱درصدی فروش
افزایش درآمد سالانه ۱۶۱ این شرکت غذایی در فروردین‌ماه ثبت شد؛

رشد ۲۷۱درصدی فروش "غکورش"

ارسال نظر