بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
حدود ۲ میلیون تن انواع کالا در بازار فیزیکی معامله شد
طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۴۷۴ هزار تن انواع کالا به ارزش ۶۷ هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال معامله شد.
کد خبر : ۲۴۹۸۳۷

بورس کالا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، در هفته منتهی به ۲۱ آبان ماه یک میلیون و ۸۷۲ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۲۶ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که سیمان، فولاد و سنگ آهن در تالار صنعتی و وکیوم باتوم، مواد پلیمری و قیر در تالار پتروشیمی در صدر جدول سنگین‌ترین خرید‌های هفته گذشته قرار گرفتند.



بر اساس این گزارش، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۴۷۴ هزار تن انواع کالا به ارزش ۶۷ هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار یک میلیون و ۶۰ هزار تن سیمان، ۲۶۹ هزار و ۵۲۹ تن فولاد، ۱۰۰ هزار تن سنگ آهن، ۲۰ هزار و ۸۰۰ تن روی، ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۶ هزار و ۵۲۰ تن مس، ۳ هزار و ۵۸۵ تن آلومینیوم، ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۲۴ کیلوگرم شمش طلا مورد دادوستد قرار گرفت.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۳۸۷ هزار و ۳۵۰ تن انواع کالا به ارزش ۵۷ هزار و ۹۷۲ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۸۲ هزار و ۹۰۰ تن وکیوم باتوم، ۸۱ هزار و ۳۳ تن مواد پلیمری، ۶۸ هزار و ۸۴۴ تن قیر، ۳۳ هزار و ۹۲۷ تن مواد شیمیایی، ۱۶ هزار تن لوب کات، ۲ هزار و ۸۱۷ تن روغن پایه، ۹۹۰ تن گوگرد و ۲۳۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

همچنین ۱۰ هزار و ۸۱ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عرضه ۴۵ هزار تن ورق سرد خودرو در بورس کالا
در معاملات روز جاری صورت می گیرد؛

عرضه ۴۵ هزار تن ورق سرد خودرو در بورس کالا

پذیرش محصول ۴ شرکت در بازار اصلی بورس کالا
مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالا اطلاعیه داد؛

پذیرش محصول ۴ شرکت در بازار اصلی بورس کالا

ارسال نظر