بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
۹۵ درصد از کل درآمد‌های پاکسان در بازار داخلی شناسایی شد؛

«پودرها» درآمدزاترین بخش "پاکسان"

«پودرها» درآمدزاترین بخش
فروش محصولات شپاکسا از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز برابر با ۱۰۳,۸۵۸ تن گزارش‌شده که ۶ درصد رشد را نسبت به سال گذشته به همراه داشت.
کد خبر : ۲۴۹۸۸۳

شرکت پاکسان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پاکسان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی خود را طی این دوره بالغ‌بر ۲،۷۴۴ میلیارد ریال به ثبت رساند و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز درآمد‌های شناسایی‌شده خود را طی این دوره ۱۰ ماهه برابر با ۱۹،۰۹۸ میلیارد ریال اعلام کرده است.

درآمدی که شپاکسا در مهرماه ارائه کرده از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی بوده که طی این ماه عمده‌ترین درآمد از فروش محصولات در بازار داخلی با ۲،۶۰۷ میلیارد ریال شکل‌گرفته است.

عملکرد ماهانه شپاکسا+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: پرداخت سود پاکسان به سهامداران


درآمد‌های شناسایی‌شده "شپاکسا" از ابتدای سال مالی

«پودرها» درآمدزاترین بخش

بر پایه این گزارش صورت گرفته، درآمدی که شپاکسا در مهرماه از فروش محصولات شناسایی کرده با افزایش ۱۱۹ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بوده و همچنین درآمدی که طی ۱۰ ماهه گذشته از خود بر جای گذاشته در مقایسه با سال مالی گذشته ۹۲ درصد رشد را به همراه داشته، بیشترین درآمد ثبت‌شده توسط این شرکت در سال مالی منتهی به آذرماه ۱۴۰۰ مربوط به درآمد‌های شهریورماه بوده است.

همان‌طور که گفته شد در مهرماه سال جاری درآمد‌های پاکسان از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی، صادراتی و ارائه خدمات به‌دست‌آمده که ۹۵ درصد از آن در بازار داخلی حاصل‌شده، درآمدزاترین محصول شپاکسا در مهرماه مربوط به فروش بخش «پودرها» با ۹۳۱ میلیارد ریال بوده که در بازار داخلی به فروش رسیده است.

فروش محصولات "شپاکسا" تا پایان مهرماه ۱۴۰۰

مقدار فروش ماهانه شپاکسا+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، شرکت پاکسان در مهرماه سال جاری میزان فروش محصولات خود را طی این ماه برابر با ۱۲,۵۸۸ تن اعلام کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۴ درصد افزایش فروش را در کارنامه به ثبت رسانده است.

فروش محصولات شپاکسا از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز برابر با ۱۰۳,۸۵۸ تن گزارش‌شده که ۶ درصد رشد را نسبت به سال گذشته به همراه داشته، پرفروش‌ترین محصول پاکسان در دهمین ماه از سال جاری مربوط به «پودرها» در بازار داخلی بوده که ۵،۱۷۱ تن از این محصول به فروش رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ۱۱ ماهه شرکت به ۱۱ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال رسید؛

مجوز از سازمان حمایت در جیب "شپاکسا"

فروش ۳ماهه شرکت به ۲هزار و ۶۶۸میلیارد ریال رسید؛

افزایش ۳۰درصدی درآمد عملیاتی "شپاکسا"

ارسال نظر