بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
افزایش تقاضا ۳۷۰ تنی پتروشیمی شازند در هفته پایانی آبان‌ماه
دیگر محصولی که پتروشیمی شازند در بورس کالا مورد عرضه قرار داده مربوط به پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA بوده که ۱,۱۰۰ تن در بورس کالا عرضه‌شده که از این مقدار ۲,۰۲۰ تن مورد تقاضا واقع‌شده بود.
کد خبر : ۲۵۰۱۱۶

پتروشیمی شازند+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی شازند در هفته‌ای که سپری شد ۱,۷۷۰ تن از انواع «پلی پروپیلن» در گرید‌های مختلف را در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۱,۴۹۰ تنی همراه بوده و حجم معامله این محصول ۱,۳۳۰ تن گزارش‌شده است.

نرخ فروش میانگین انواع پلی‌پروپیلن ۳۸۱,۱۶۸ هزار ریال در هر تن معامله گردید و ارزش معاملات این محصولات بالغ‌بر ۵۲ میلیارد تومان رسید، همچنین قابل‌ذکر است که قیمت میانگین فروش انواع «پلی پروپیلن» در گرید‌های مختلف نسبت به آخرین هفته‌ای که مورد معامله قرارگرفته ۴ درصد کاهش نرخ را به دنبال داشته است.

عملکرد هفتگی شاراک+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: ۲۷ درصد افزایش نرخ پلی‌پروپیلن نسبت به آخرین معامله


پتروشیمی شازند در هفته منتهی به ۲۸ آبان‌ماه با افزایش تقاضا ۳۷۰ تنی، رشد ۵۱۰ تنی عرضه‌ها و حجم معامله انواع پلی پروپیلن طی این هفته با رشد ۲۱۰ تنی ثبت شده است.

دیگر محصولی که پتروشیمی شازند در بورس کالا مورد عرضه قرار داده مربوط به پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA بوده که ۱,۱۰۰ تن در بورس کالا عرضه‌شده که از این مقدار ۲,۰۲۰ تن مورد تقاضا واقع‌شده بود و حجم معامله این محصول برابر با ۱,۱۰۰ تن اعلام‌شده که تمام محصولات عرضه شده به فروش رسیده است.

ارزش معامله این محصول طی این هفته بالغ‌بر ۳۶ میلیارد تومان بوده، قیمت فروش این محصول در پایان هفته منتهی به ۲۸ آبان‌ماه، قیمت فروش این محصول در پایان هفته منتهی به ۲۸ آبان‌ماه ۳۱۱,۰۴۲ هزار ریال در ازای هر تن شناسایی‌شده که در مقایسه با هفته گذشته یک درصد افزایش داشته است.

محصول ارائه شده پلی اتیلن سنگین لوله مشکی CRP۱۰۰B در پایان هفته به ۲۸ آبان‌ماه برابر با ۱,۲۰۰ تن بوده که حجم معامله این محصول برابر با ۷۲۰ تن بوده و نرخ فروش این محصول ۳۰۳,۷۰۱ هزار ریال به ثبت رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عرضه ۱,۲۶۰ تن از انواع «پلی پروپیلن» توسط
ارزش معاملات پلی پروپیلن "شاراک" به ۴۳ میلیارد تومان رسید؛

عرضه ۱,۲۶۰ تن از انواع «پلی پروپیلن» توسط "شاراک"

«هیدروکربور» درآمدزاترین محصول
۵۲ درصد درآمدها از فروش داخلی کسب شد؛

«هیدروکربور» درآمدزاترین محصول "شاراک"

کاهش نرخ فروش پلی پروچیلن نساحی
پتروشیمی شازند عرضه ۴،۴۸۹ تنی پلی‌پروپیلن نساجی در این هفته داشت؛

کاهش نرخ فروش پلی پروچیلن نساحی "شاراک"

پلی پروپیلن
۱,۷۲۰ تن پلی‌پروپیلن در گرید‌های مختلف در بورس کالا عرضه شد؛

پلی پروپیلن "شاراک" با تقاضا ۲,۵۸۰ تنی مواجه بود

ارسال نظر