بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
۶۰درصد فروش مهر در بازار داخلی رخ داد؛

کالبر «پنیر» را ۲۳ درصد دیگر گران کرد

کالبر «پنیر» را ۲۳ درصد دیگر گران کرد
مقدار فروش محصولات لبنیات کالبر در مهرماه برابر با ۵۱۶،۹۴۲ کیلوگرم بوده که نسبت به ماه گذشته ۲۴ درصد کاهش فروش محصولات را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۵۰۱۶۴

لبنیات کالبر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت لبنیات کالبر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های به‌دست‌آمده از فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۲۰۴ میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز میزان درآمد‌های تجمیعی بالغ‌بر ۱،۲۸۱ میلیارد ریال گزارش‌شده، همچنین میزان سرمایه این شرکت ۴۶۲ میلیارد ریال اعلام‌شده و درآمدی که توانسته طی این دوره از خود برجای بگذارد از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی بوده است.

عملکرد ماهانه لبنیات کالبر+بورس نیوز

بیشترین درآمد شناسایی‌شده از فروش محصولات در بازار داخلی با ۱۲۲ میلیارد ریال رقم خورده و مابقی این مبلغ نزدیک به ۸۲ میلیارد ریال بوده که از فروش محصولات در بازار خارجی به‌دست‌آمده، در مهرماه سال جاری ۶۰ درصد از کل درآمد‌ها در بازار داخلی شناسایی‌شده است.


بیشتر بخوانید: سهامداران "غالبر" با هم دیدار می‌کنند


درآمد‌های عملیاتی "غالبر" تا مهرماه ۱۴۰۰

روند درآمدهای گزارش شده کالبر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش صورت گرفته، لبنیات کالبر در مهرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته کمتر از یک درصد کاهش درآمد را شاهد بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۸۰ درصد رشد را به همراه داشته، بیشترین میزان درآمدی که "غالبر" از فروش محصولات به دست آورده در بازار داخلی بوده است.

عمده‌ترین درآمد حاصل‌شده در این بخش از «پنیر» با ۵۵ میلیارد ریال و نرخ فروش این محصول برابر با ۳۶ هزار تومان به ثبت رسیده که نسبت به ماه گذشته ۲۳ درصد رشد نرخ را به دنبال داشته، گران‌ترین محصول ارائه‌شده لبنیات کالبر مربوط به «خامه» بوده که در ازای هر کیلوگرم ۳۸ هزار تومان اعلام‌شده است.


مقدار فروش محصولات لبنیات کالبر در مهرماه برابر با ۵۱۶،۹۴۲ کیلوگرم بوده که نسبت به ماه گذشته ۲۴ درصد کاهش فروش محصولات را به همراه داشته و نسبت به دوره مشابه نیز با ۲۳ درصد اُفت فروش مواجه بوده، همچنین بیشترین میزان فروش محصول را در مهرماه «محصول شیر» با ۲۸۲،۷۴۳ کیلوگرم در اختیار داشته که نرخ فروش این محصول ۱۵ هزار تومان اعلام‌شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
"شیر" صدرنشین میزان فروش در شهریور ماه؛

۳۹ درصد افزایش درآمد "غالبر" نسبت به ماه گذشته

مهر تایید حسابرس بر عملکرد ۶ ماهه زده شد؛

رشد ۶۱ درصدی غلظت شیر "غالبر"

سود ۳۲ ریالی به ازای هر سهم محاسبه شد؛

خروج "غالبر" از زیان‌دهی

ارسال نظر