بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
فروش ۶۹ هزار تنی محصولات در آبان؛

گران‌ترین محصول "سخاش" «سیمان فله» بود

گران‌ترین محصول
۳۸ درصد از کل فروش ماهانه "سخاش" مربوط به «سیمان پاکتی پوزولانی داخلی» بود.
کد خبر : ۲۵۰۳۴۱

سیمان خاش+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان خاش در گزارش فعالیت ماهانه ارائه‌شده منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۰، مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود طی این دوره را مبلغی بالغ‌بر ۳۵۸ میلیارد ریال اعلام کرده که از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده، درآمد‌های حاصل‌شده سیمان خاش از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه سال جاری هم برابر با ۲،۳۷۷ میلیارد ریال بوده است.

همان‌طور که در متن فوق ملاحظه کردید درآمد ماهانه سخاش در آبان ماه از فروش محصولات در بازار داخلی حاصل‌شده و بیشترین درآمدی این شرکت سیمانی طی ۸ ماهه گذشته به ثبت رسانده مربوط به شهریورماه بوده، همچنین میزان سرمایه ارائه‌شده توسط این شرکت سیمانی برابر با ۱۲۵ میلیارد ریال بوده است.

عملکرد ماهانه سخاش+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: " سخاش " در مسیر پرداخت سود قرار گرفت


درآمد عملیاتی سیمان خاش در آبان ماه ۱۴۰۰

روند ثبت درآمدهای سیمان خاش+بورس نیوز

بر پایه این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد‌ عملیاتی سیمان خاش طی دوره یک‌ماهه منتهی به آبان ماه نسبت به ماه گذشته کاهش درآمد ۱,۲۲ درصدی را شاهد بوده و این شرکت سیمانی در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته نیز ۶۷ درصد رشد را توانسته از خود بر جای بگذارد، همچنین در ۸ ماهه ابتدایی سال جاری مبلغ درآمدی که گزارش کرده نسبت به سال گذشته ۵۷ درصد افزایش درآمد را طی این دوره به همراه داشته است.

درآمدزاترین محصول سیمان خاش در آبان ماه مربوط به فروش محصول «سیمان پاکتی پوزولانی داخلی» با ۱۳۵ میلیارد ریال بوده که ۳۸ درصد از کل فروش ماهانه را در اختیار داشته، نرخ فروش این محصول طی ماه ۵۶۳ هزار تومان در ازای هر تن گزارش‌شده که با اُفت ۲ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بود.

فروش محصولات سیمان خاش در آبان ماه

فروش ماهانه سیمان خاش+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، شرکت سیمان خاش در آبان ماه سال ۱۴۰۰ موفق به فروش ۶۹ هزار تن از محصولات خود در بازار داخلی شده که نسبت به ماه گذشته ۴ درصد کاهش فروش محصول را مشاهده کرده، بیشترین مقدار فروش محصول را «سیمان پاکتی پوزولانی داخلی» با ۲۳،۹۹۶ تن به همراه داشت.

گران‌ترین محصول ارائه‌شده توسط سیمان خاش مربوط به «سیمان فله بلین بالا» با ۱,۵ میلیون تومان در ازای هر تن ثبت شد.

سیمان خاش از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه توانسته ۵۰۶ هزار تن از محصولات خود را به فروش برساند، فروش تجمیعی محصولات "سخاش" در ۲ بازار صادراتی و داخلی شکل‌گرفته که حجم عمده‌ای از این مقدار را در بازار داخلی به فروش رسانده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ذوق صادرات
کدام محصول گران‌ترین سبد کالای این سیمانی شد؛

ذوق صادرات "سخاش" پس از دو ماه کور شد/ کاهش نرخ «سیمان پاکتی تیپ ۲»

رشد ۸۶ درصدی درآمد این سیمان‌ساز در ۶ماهه نسبت به سال گذشته؛

سکته ناقص فروش صادراتی "سخاش" در شهریور/ فروش ۶ماهه به کام سهامداران این سیمان‌ساز

فروش سالیانه شرکت به ۱.۵۶۳ میلیارد ریال رسید؛

نوسان نرخ محصولات سیمان خاش

حاشیه سود عملیاتی این سیمان‌ساز رشد کرد؛

افزایش ۱۱۳درصدی سودآوری "سخاش"

ارسال نظر