بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
درآمدزایی مؤسسه اعتباری ملل از حوزه «مشارکت مدنی»؛

درآمد آبان "وملل" بالاتر از میانگین ۷ ماهه شد

درآمد آبان
یشترین پرداختی طی دوره یک‌ماهه در اختیار بخش «سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله» با ۲،۹۶۲میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۱,۳۵ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۵۰۴۱۶

مؤسسه اعتباری ملل+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مؤسسه اعتباری ملل در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۴،۸۴۷ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز مجموع درآمد‌های حاصل‌شده طی این مدت‌زمان بالغ‌بر ۳۶،۲۰۴ میلیارد ریال اعلام‌شد.

سرمایه ثبت‌شده این شرکت اعتباری ۱۰،۰۰۰ میلیارد ریال ارائه‌شده و همچنین میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری این مؤسسه بالغ‌بر ۴،۸۱۷ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

عملکرد ماهانه وملل+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: ثبت تراز تجمیعی مثبت ۴ توسط مؤسسه اعتباری ملل


درآمد تسهیلات اعطایی "وملل" تا آبان ماه ۱۴۰۰

روند درآمدی مؤسسه اعتباری ملل+بورس نیوز

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که اعتباری ملل در آبان ماه از تسهیلات اعطایی به ثبت رسانده نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۶۲ درصدی را شاهد بوده و همچنین افزایش درآمد ماهانه این مؤسسه نزدیک به یک‌درصدی نیز به ثبت رسیده است.

بیشترین درآمد شناسایی‌شده "وملل" در آبان ماه ۱۴۰۰ از بخش «مشارکت مدنی» با ۳،۵۹۴ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن نیز «سایر تسهیلات» با ۱،۰۰۶ میلیارد ریال بیشترین درآمد را توانسته از بر جای بگذارد، تسهیلات وصولی نیز بالغ‌بر ۲۱،۴۳۶ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

درآمد تحقق‌یافته تسهیلات اعطایی ۸,۲۰ درصد بیشتر از متوسط درآمد تحقق‌یافته تسهیلات اعطایی طی ۷ ماه گذشته بوده است.

مقدار پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وملل"

سود سپرده های سرمایه گذاری وملل+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار سود پرداختی بابت سپرده‌های سرمایه‌گذاری مؤسسه اعتباری ملل در آبان ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۳۱ درصد افزایش پرداختی را به ثبت رسانده و نسبت به مهرماه نیز با افزایش پرداختی ۵ درصدی روبه‌رو بوده، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۳۴،۹۵۱ میلیارد ریال پرداختی جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری داشت.

بیشترین پرداختی طی دوره یک‌ماهه در اختیار بخش «سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله» با ۲،۹۶۲میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۱,۳۵ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشته، همچنین سپرده‌های تسویه شده طی آبان ماه سال جاری برابر با ۵۰،۹۲۷ میلیارد ریال گزارش‌شده و همچنین سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری محقق‌شده ۱۲ درصد بیشتر از متوسط هزینه تحقق‌یافته سپرده سرمایه‌گذاری طی ۷ ماه گذشته بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت تراز مثبت ۳,۳۵ مؤسسه اعتباری ملل
عمده‌ترین درآمدزایی "وملل" در کجاست؛

ثبت تراز مثبت ۳,۳۵ مؤسسه اعتباری ملل

کاهش ۱۶ درصدی درآمد
نسبت به ماه گذشته این موسسه اعتباری رخ داد؛

کاهش ۱۶ درصدی درآمد "وملل"

قند خون درآمدهای
سود سپرده‌ها هر روز بیشتر از دیروز؛

قند خون درآمدهای "وملل" از تسهیلات افتاد

ذره‌بینی بر پرداختی‌های "وملل" برای سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری‌ها؛

کاهش ۲۰ درصدی درآمد تسهیلات اعطایی "وملل"

ارسال نظر