بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
عبور ارزش معاملات تالار منطقه‌ای گیلان از ۱۵ هزار میلیارد ریال
ارزش معاملات تالار منطقه ای گیلان آبان ماه گذشته از مرز ۱۵ هزار میلیارد ریال عبور کرد که نسبت به ماه گذشته خود جهش ۴۶ درصدی را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۵۰۶۰۲

بازار سرمایه+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، فعالان بازار سرمایه گیلان مهر ماه سال جاری میزبان دادوستد بیش از ۸ هزار و ۹۶۶ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال سهام بوده اند. اما تالار منطقه‌ای گیلان در آبان ماه امسال میزبان داد و ستد بیش از ۱۵ هزار و ۷۷۵ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال سهام بود که نسبت به به ماه گذشته بیش از ۴۶ درصد افزایش یافته است.



همچنین کفته ترازوی ارزش معاملات در آبان به سمت خرید سنگین‌تر شد و از مجموع ارزش معاملاتی افزون بر ۸ هزار و ۹۳۰ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال مربوط به خرید و ۶ هزار و ۸۴۴ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال مربوط به فروش سهام است.

تالار منطقه‌ای استان گیلان در آبان امسال نیز در تعداد سهام معاملاتی در مقایسه با مهرماه افزایش داشته و از حدود ۸۰۲ میلیون و ۳۸۷ هزار ریال به بیش از یک میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال رسید.

طی آبان ماه کفته ترازوی حجم معاملات از نظر تعداد به سمت خرید سنگین‌تر بود، در این مدت افزون بر یک میلیارد و ۲۱۷ میلیون و ۴۶۷ هزار سهم مربوط به خرید و ۵۵۰ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۸۳۳ سهم مربوط به فروش است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر