بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
تداوم سیر صعودی درآمد‌های مخابرات ایران در آبان ماه؛

اخابر" میانگین درآمدهای خود را جا به جا کرد

اخابر
بیشترین درآمدی که شرکت مخابرات ایران در آبان ماه به ثبت رسانده مربوط به «درآمد ارائه خدمات مخابراتی (دیتا)» با ۵،۳۷۰ میلیارد ریال بود
کد خبر : ۲۵۰۶۲۲

مخابرات ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت مخابرات ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری مجموع درآمد‌ شناسایی‌شده خود را طی این دوره یک‌ماهه برابر با ۷،۰۲۷ میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز توانسته درآمدی بالغ‌بر ۴۵،۵۵۵ میلیارد ریال را از خود بر جای بگذارد، همچنین میزان سرمایه ارائه‌شده توسط این شرکت ۶۰ هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

درآمد "اخابر" طی دوره ماهانه ۲۸ درصد بالاتر از متوسط درآمد شناسایی‌شده طی ۷ ماه گذشته بوده همچنین درآمد ماهانه طی ۸ ماهه گذشته برابر با ۵،۶۹۴ میلیارد ریال بوده درحالی‌که متوسط درآمد ماهانه اعلام شده طی ۱۲ ماهه سال گذشته بالغ‌بر ۴،۶۶۹ میلیارد ریال بود.

عملکرد ماهانه اخابر در آبان ماه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: سیر نزولی کسب درآمد "اخابر"


درآمد حاصل‌شده "اخابر" تا آبان ماه

روند ثبت درآمدهای اخابر+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، مجموع درآمد‌های مخابرات ایران طی دوره یک‌ماهه منتهی به آبان ماه با ۱۲ درصد. رشد نسبت به ماه گذشته مواجه بوده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۶ درصد رشد به دنبال داشته، همچنین درآمد‌های به‌دست‌آمده از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه سال جاری با افزایش ۱۶ درصدی روبه‌رو بود.

همان‌طور که در نمودار فوق نظاره می‌کنید درآمد‌های شرکت مخابرات ایران در سال مالی جاری روند روبه رشدی را طی ۷ ماه گذشته از خود بر جای گذاشته و سیر صعودی کسب درآمد را تاکنون ادامه داده است.

بیشترین درآمدی که شرکت مخابرات ایران در آبان ماه به ثبت رسانده مربوط به «درآمد ارائه خدمات مخابراتی (دیتا)» با ۵،۳۷۰ میلیارد ریال بوده و در رتبه بعدی نیز «درآمد ارائه خدمات مخابراتی (مکالمات)» با ۱،۱۱۴ میلیارد ریال قرار داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبات ۶ ماهه افزایش درآمد‌های
شرکت مخابرات ایران افزایش درآمد ماهانه ۱۲ درصدی را ثبت کرد؛

ثبات ۶ ماهه افزایش درآمد‌های "اخابر"

درآمد‌های شناسایی شده مخابرات ایران، در آذرماه ۲۰ درصد کاهش یافت؛

سیر نزولی کسب درآمد "اخابر"

سیگنال رشد درآمد از برج‌های مخابراتی آمد؛

رشد ۱۴.۶۱ درصدی درآمد "اخابر"

ارسال نظر