بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
آمار آبان ماه ۱۴۰۰ نشان می‌دهد؛

بیش از ۱۰۱ هزار سهامدار در سجام احراز هویت شدند

بیش از ۱۰۱ هزار سهامدار در سجام احراز هویت شدند
تازه‌ترین آمار‌های منتشر شده از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می‌دهد که در آبان ماه سال جاری ۱۰۱ هزار و ۷۱۶ احراز هویت در سامانه (سجام) صورت گرفته است.
کد خبر : ۲۵۰۶۶۹

سجام+بورس نیوز

 

به گزارش بورس نیوز، بر اساس اطلاعات گزارش ماهانه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص آبان ماه امسال، تعداد ۷۹ هزار و ۱۳۸ ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه سجام صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از ۱۰۰ هزار سهامدار در این ماه به ۱۰۱ هزار و ۷۱۶ مورد رسیده است.



لازم به ذکر است، بر اساس آمار منتشر شده، در مهر ماه امسال تعداد ثبت نام در سامانه سجام ۹۴ هزار و ۱۱۹ و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز ۱۲۱ هزار و ۶۲۳ مورد بوده است.

همچنین بر اساس این گزارش تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه «سجام» در آبان ماه به تفکیک هر استان حاکی از آن است که ۵ استان «تهران با ۱۹ هزار و ۶۰۵ مورد، کرمان با ۵ هزار و ۸۲۸ مورد، اصفهان با ۵ هزار و ۲۸۵ مورد، خراسان رضوی با ۴ هزار و ۹۰۲ مورد و خوزستان با ۴ هزار و ۵۹ مورد» در صدر بیشترین ثبت نام شده‌ها در کل کشور قرار دارند.

از سویی دیگر بر اساس آمار‌های منتشر شده، ۵ استان «کهکیلویه و بویراحمد با ۳۵۸، خراسان جنوبی با ۵۰۶، سمنان با ۵۸۹، چهارمحال و بختیاری با ۵۹۰ و اردبیل با ۵۹۴ مورد» در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌ها در سامانه سجام در بین سایر استان‌ها قرار دارند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آقای وزیر، چرا دروغ می گوئید؟!
در جلسه علنی مجلس مطرح شد؛

آقای وزیر، چرا دروغ می گوئید؟!

مدیرمالی شرکت صنعت غذایی کورش در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

"غکورش" در دو قدمی بهره‌برداری از طرح توسعه

ارسال نظر