بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
در گفت‌وگو با بورس‌نیوز عنوان شد؛

فین‌تک‌ها و راه‌حلی برای نسخه‌های سخت بورس

فین‌تک‌ها و راه‌حلی برای نسخه‌های سخت بورس
مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن گفت:امروزه نقش فین تک‌ها و تکنولوژی حوزه مالی یک نقش انکارناپذیر است و معتقد هستم هیچ یک از راه حل‌های بازار سرمایه بدون فینک‌ها و فناوری‌های حوزه‌های مالی امکانپذیر نخواهد بود و حرکت در این حوزه دیگر یک انتخاب نیست و یک پلن قطعی و اجتناب ناپذیر است.
کد خبر : ۲۵۰۸۷۵

بهنام محسنی+بورس نیوز

بهنام محسنی، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن در خصوص موضوع فین‌تک‌ها در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: بحث فین‌تک‌ها و درواقع تکنولوژی‌ها و فناوری‌های حوزه مالی امروز در کشور‌های پیشرفته یک موضوع کلیدی بوده و از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: آمار‌ها و اطلاعات نشان می‌دهد که اقتصاد کشور‌هایی که با مسائل دانش بنیان گره خورده، تاثیر این موارد بر رشد GDP کشور‌ها یک ارتباط معنادار قابل توجهی را ایجاد کرده است. امروزه نقش فین‌تک‌ها و تکنولوژی حوزه مالی یک نقش انکارناپذیر است و معتقد هستم هیچ یک از راه حل‌های بازار سرمایه بدون فینک‌ها و فناوری‌های حوزه‌های مالی امکانپذیر نخواهد بود و حرکت در این حوزه دیگر یک انتخاب نیست و یک پلن قطعی و اجتناب ناپذیر است.



محسنی ادامه داد: در سال‌های اخیر در حوزه‌های پولی و مالی پیشرفت خوبی را مشاهده کردیم. در حوزه‌های پولی به دلیل حوزه‌های پرداخت و تنوع این موضوع، فین‌تک‌ها نقش مهمی در کشور ایفا می‌کنند. به خصوص در دوسال اخیر نقش پرداخت‌های غیرحضوری بسیار پررنگ شده است. در حوزه‌های پولی نیز شرکت‌های مبتنی بر فینک و مسائل پرداخت خوب عمل کرده است.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن خاطرنشان کرد: در حوزه بازار سرمایه تاکنون فکر می‌کنم بیش از ۱۰ ونچرکپیتال در حوزه‌های فینتک فعالیت خود را آغاز کرده است. مقررات‌گذاری و زیرساخت‌های خوبی در حوزه فین‌تک‌ها در بازار سرمایه ایجاد شده و دسترسی‌ها نقش اساسی در توسعه این مسیر در سال‌های پیش رو را ایفا می‌کنند.

وی بیان کرد: در راستای تکمیل زنجیره ارائه خدمات تامین سرمایه تمدن، این شرکت در حوزه کارگزاری در چرخه ارائه خدمات، حضور خود را آغاز کرده و در تامین سرمایه تمدن بیش از سودآوری، ارتقای ارائه خدمات، ارائه خدمات در سطح مناسب و بالایی به مشتریان موردنظر بوده و همین مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

محسنی درخصوص نقش آر بی تریدر گفت: نقش آر بی تریدر کمک می‌کند تامین سرمایه تمدن به زودی سهم بازار مطلوبی را در حوزه کارگزاری به دست آورد و شاید بتوان گفت هدف اصلی از دلیل حضور "تمدن" در حوزه کارگزاری و آر بی تریدر به بحث‌های فین‌تک‌ها برگردد و همه تلاش ما این است که با توان بالای شرکت تامین سرمایه تمدن حوزه سرعت عمل و حوزه خلاقانه متناسبی را برای ارائه خدمات به مشتریان در کنار هم قرار دهیم. شاید جمع شدن توان بخش خصوصی در سرعت و ابتکار عمل و توسعه خدمات در کنار توان بخش دولتی بتواند به عنوان مهمترین استراتژی در این رونمایی مورد نظر قرار بگیرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
راه‌حل‌های آینده بازارسرمایه یک انتخاب نیست!
محسنی با اشاره به استراتژی آینده "تمدن" تاکید کرد؛

راه‌حل‌های آینده بازارسرمایه یک انتخاب نیست!

معاون بازار‌های خارج از بورس فرابورس ایران گفت:

معامله سهام عدالت در فرابورس

ارسال نظر