بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
از سود سهام ۳۸۹ میلیارد ریال درآمد کسب شد؛

رشد ۱۴۳ درصدی پورتفوی بورسی گروه بهمن

رشد ۱۴۳ درصدی پورتفوی بورسی گروه بهمن
بیشترین ارزش بازار در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس در اختصاص بهمن دیزل با ۴۶،۸۹۷ میلیارد ریال و سرمایه‌گذاری بهمن با ۱۸،۲۰۶ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۲۵۰۹۶۱

گروه بهمن+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه بهمن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۰ مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۱۴۱،۰۵۳ میلیارد ریال گزارش کرده که از مجموع ۲ بخش «پذیرفته‌شده در بورس» و «خارج از بورس» تشکیل‌شده است.

همچنین بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در «خارج از بورس» با ۱۰۱،۵۰۴ میلیارد ریال بوده است.

مابقی سرمایه‌گذاری خبهمن در آبان ماه در بخش «پذیرفته‌شده در بورس» با ۳۹،۵۴۹ میلیارد ریال به ثبت رسیده و مشاهده می‌کنیم که در بخش «پذیرفته‌شده در بورس» با افزایش بهای تمام‌شده نسبت به سال گذشته روبه‌رو بوده است.

عملکرد ماهانه گروه بهمن در آبان ماه +بورس نیوز

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها طی دوره یک‌ماهه نسبت به سال گذشته ۵۱۷ درصد رشد داشته، عمده‌ترین سرمایه‌گذاری گروه بهمن در خارج از بورس مربوط به حوزه «واسطه‌گری‌های مالی و پولی» با مبلغی بالغ‌بر ۵۱ هزار میلیارد ریال بوده و در جایگاه بعدی نیز «خودرو و ساخت قطعات» با ۴۶ هزار میلیارد ریال قرار داشته است.


بیشتر بخوانید: دلیل کاهش سود "خبهمن" شفاف شد


ارزش بازار پرتفوی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس خبهمن

ارزش بازار سرمایه گذاری داخل بورس خبهمن+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، گروه بهمن طی عملکرد یک‌ماهه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۰، در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس کل ارزش بهای تمام‌شده را برابر با ۹۶،۲۱۹ میلیارد ریال ارائه‌شده که نسبت به دوره مشابه یک‌ماهه سال گذشته با افزایش ۱۵ درصدی مواجه بوده است.

در صورت خلاصه سرمایه‌گذاری‌های تفکیک‌شده، عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بورس "خبهمن" متعلق به گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» ۱۸،۳۳۵ میلیارد ریال بوده، بیشترین ارزش بازار در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس در اختصاص بهمن دیزل با ۴۶،۸۹۷ میلیارد ریال و سرمایه‌گذاری بهمن با ۱۸،۲۰۶ میلیارد ریال بوده است.

خبهمن با سرمایه ثبت‌شده ۱۳۴,۶۳۷ میلیارد ریالی ریال طی عملکرد ۸ ماهه سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال ۱۴۰۰ از محل سود سهام محقق‌شده ۳۸۹ میلیارد ریال درآمد داشته و شرکت در انتهای آبان ماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۳۹,۵۴۹ میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱۴۳ درصدی به مبلغ ۹۶,۲۱۹ میلیارد ریال رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۳۸۹ میلیارد ریال درآمد
افزایش ۱۳۹ درصدی پرتفوی بورسی گروه بهمن در شهریورماه؛

۳۸۹ میلیارد ریال درآمد "خبهمن" از سود سهام

تمرکز ویژه سرمایه‌گذاری
عملکرد ماهانه گروه بهمن در اردیبهشت‌ماه بررسی شد؛

تمرکز ویژه سرمایه‌گذاری"خبهمن‌" بر «خودرو و ساخت قطعات»

سرمایه‌گذاری
میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "خبهمن" ۱۵.۹۸۶ میلیارد ریال گزارش شد؛

سرمایه‌گذاری "خبهمن" ۵۳ درصد رشد کرد

ارسال نظر