بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
آرزو داریم تصمیم‌های مجمع، هرچه زودتر ثبت شود/ در انتظار تسهیل‌گری‌ها نشسته‌ایم
مدیرعامل شرکت تامین سرمایه خلیج فارس گفت:۴۰ درصد از سهم آورده سهامداران خرد را از طریق پذیره نویسی فرابورس در کمتر از دو ساعت جذب نقدینگی کرد و تامین مالی شد.
کد خبر : ۲۵۱۰۶۶

عشقی نژاد+بورس نیوز

جواد عشقی نژاد، مدیر عامل شرکت تامین سرمایه خلیج فارس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز، در خصوص شرکت تامین سرمایه خلیج فارس اظهار کرد: شرکت تامین سرمایه خلیج فارس در خردادماه سال ۱۴۰۰ موافقت اصولی خود را از سازمان بورس و شورای عالی بورس اخذ کرد و در ۸آبان‌ماه، ۴۰ درصد از سهم آورده سهامداران خرد را از طریق پذیره نویسی فرابورس در کمتر از دو ساعت جذب نقدینگی کرد و تامین مالی شد.



وی افزود: اتفاق نهایی این بود که در شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ مجمع موسس شرکت تامین سرمایه خلیج فارس برگزار شد و آرزو داریم تصمیمات آن مجمع زود ثبت شود تا نماد باز شده و معاملات ثانویه آن فعال شود.

مدیر عامل شرکت تامین سرمایه خلیج فارس ادامه داد: در خردادماه سال جاری فرایند ثبت، تغییرات اساسی داشت و کسانی که در حوزه سهامی عام و سهامی خاص ورود کردند با وجود اینکه با دلسوزی‌های خاصی از سوی ثبت رو به رو بودیم واقعا تسهیل گری صورت نگرفت و در جا‌هایی ایراداتی را می‌بینیم که برای حل آن ممکن است طی جلساتی بتوانیم مسائل را حل کنیم. امیدواریم که در این بخش این تسهیل‌گری قابل لمس باشد و بتوانیم ببینیم که مشکل ثبت شرکت‌ها و فرآیند‌های تسهیل نهاد‌های مالی رفع شود.

وی درخصوص خدمات شرکت تامین سرمایه خلیج فارس خاطرنشان کرد: تامین سرمایه خلیج فارس یک بازار بزرگ به بزرگی خود خلیج فارس پیش روی خود دارد و اولویت اول ما ارائه خدمات مالی به این گروه و سایر صنایع و بالادست آن نفت خواهد بود.

عشقی نژاد گفت: سایر صنایع از جمله فولاد، خودرو و ... با ابزار‌های نوین و جدید مالی تقاضایی را برای تامین مالی حتی قبل از ایجاد و تاسیس داشتند و ما این را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با سرمایه انسانی بسیار ارزشمندی که این روز‌ها بسیار کمیاب شده به جهت توسعه بازار‌ها و کمتر توسعه بخش آموزش بتوانیم با این ثروت اصلی این تقاضا را پاسخ دهیم و اثر ماندگاری در صنعت پتروشیمی و اقتصاد کشور داشته باشیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نماد
مجمع عمومی موسسین "تفارس" برگزار شد؛

نماد "تفارس" تا دو ماه دیگر بازگشایی می‌شود

امضای وزاری درآمدزای دولت برای حذف قیمت‌گذاری دستوری
مدیر عامل شرکت تامین سرمایه خلیج فارس:

امضای وزاری درآمدزای دولت برای حذف قیمت‌گذاری دستوری

وجه تمایز
عشقی نژاد در گفت‌وگو با بورس نیوز خبر داد:

وجه تمایز "تفارس" با شرکت‌های تامین‌سرمایه‌

ارسال نظر