بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
"کچاد" بیشترین درآمد خود را تاکنون در مردادماه ثبت کرد؛

۴۱ درصد افزایش درآمد سالانه حاصل از فروش "کچاد"

۴۱ درصد افزایش درآمد سالانه حاصل از فروش
درآمدی که کچاد از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه از بازار صادراتی به ثبت رسانده بالغ‌بر ۳۰ هزار میلیارد ریال اعلام‌شده که بیشترین میزان درآمد این بخش در خردادماه به‌دست‌آمده است.
کد خبر : ۲۵۱۲۲۴

معدنی و صنعتی چادرملو + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره را برابر با ۳۷،۱۶۵ میلیارد ریال اعلام کرده و مقدار درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه به دست آورده بالغ‌بر ۲۹۱،۶۲۸ میلیارد ریال بوده است.

درآمد‌های حاصل‌شده توسط این شرکت معدنی در آبان ماه سال جاری از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی ثبت‌شده که بیشترین میزان درآمد را در بازار داخلی با ۳۲،۷۱۹ میلیارد ریال مشاهده می‌کنیم که ۸۸ درصد از درآمد کچاد از این بازار گزارش‌شده و سهم بازار صادراتی در آبان ماه ۱۲ درصد از درآمد‌ها بوده است.

میزان سرمایه "کچاد" طی دوره مبلغی بالغ‌بر ۵۵,۵۰۰ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

عملکرد ماهانه کچاد+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: "کچاد" و رشد درآمدهای هیجان‌انگیز سالانه 


درآمد‌های شناسایی‌شده "کچاد" تا آبان ماه ۱۴۰۰

درآمدهای ماهانه کچاد تا آبان ماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در هشتمین ماه از سال جاری درآمدی که به ثبت رسانده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۱ درصد رشد درآمد داشته و مقدار درآمدی که از ابتدای سال مالی طی این دوره ۸ ماهه به ثبت رسانده نسبت به سال گذشته ۱۳۱ درصد افزایش درآمد را از خود بر جای گذاشته است.

بر اساس نمودار فوق، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه از سال مالی گذشته با افزایش درآمد روبه‌رو بوده و مشاهده می‌کنیم که بیشترین درآمد اعلام‌شده توسط این شرکت در مردادماه به‌دست‌آمده است.

همان‌طور که گفته شد "کچاد" در آبان ماه عمده درآمد‌های خود را در بخش بازار داخلی به ثبت رسانده و محصول «کنسانتره آهن (خشک)» با ۱۷،۵۱۰ میلیارد ریال بیشترین درآمد شناسایی‌شده را به خود اختصاص داده، درآمدهای حاصل از فروش این محصول نسبت به ماه گذشته ۱۲ درصد رشد داشته، نرخ فروش این محصول در آبان ماه نزدیک به ۳ میلیون تومان گزارش‌شده است.

میزان درآمدهای صادراتی کچاد تاکنون+بورس نیوز

میزان درآمدی که کچاد طی ۸ ماهه گذشته از فروش محصول «کنسانتره آهن (خشک)» در بازار داخلی به ثبت رسانده بالغ‌بر ۱۵۷،۴۰۰ میلیارد ریال بوده که ۱۹۶ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته به دنبال داشته است.

درآمدی که کچاد از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه از بازار صادراتی به ثبت رسانده بالغ‌بر ۳۰ هزار میلیارد ریال اعلام‌شده که بیشترین میزان درآمد این بخش در خردادماه به‌دست‌آمده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فولاد صادراتی
بیش از یک‌میلبون تن از این شرکت معدنی به فروش رساند؛

فولاد صادراتی "کچاد" در صدر گران‌ترین محصول

استخراج درآمد از دل این معدنی به تعطیلی خورد؛

درآمد ۶۷میلیاردتومانی "کچاد" از کنسانتره

افزایش فروش ۳۵ درصدی
استخراج آمار از دل این شرکت معدنی؛

افزایش فروش ۳۵ درصدی "کچاد"

افزایش درآمد ۲۳۲ درصدی
عملکرد درآمد‌های "کچاد" در اردیبهشت‌ماه سال جاری؛

افزایش درآمد ۲۳۲ درصدی "کچاد" نسبت به سال گذشته

ارسال نظر