هیات مدیره شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران اعلام کرد؛
پیشنهاد افزایش نقدینگی "کیمیا" از سود انباشته
شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران از پیشنهاد هیئت مدیره درخصوص افزایش سرمایه گفت.

به گزارش بورس نیوز، شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران از پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه خبر داد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه میشود.

- بیشتر بخوانید:
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران؛
" کیمیا " ۴۴ میلیون سهم "فگستر" را وثیقه کرد
با اعلام شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران؛
" کیمیا " از آزادی " فزرین " گفت
از روز سه شنبه اتفاق می افتد؛
بازارگردانی " فزرین " به روش مبتنی بر حراج از دو روز دیگر
با اعلام شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران؛
" کیمیا " ۴۴ میلیون سهم "فگستر" را وثیقه کرد
با اعلام شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران؛
" کیمیا " از آزادی " فزرین " گفت
از روز سه شنبه اتفاق می افتد؛
بازارگردانی " فزرین " به روش مبتنی بر حراج از دو روز دیگر ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه