بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
قیمت هر انس طلا حوالی ۱۷۷۲ دلار ماند
قیمت طلا پس از افت شدیدی که شب گذشته داشت، در معاملات امروز بازار جهانی که سرمایه گذاران منتظر نتیجه نشست سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا بودند، تغییر چندانی نداشت و ثابت بود.
کد خبر : ۲۵۱۵۲۵

قیمت طلا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری تغییر چندانی نداشت و در ۱۷۶۹ دلار و ۹۲ سنت ایستاد. بهای معاملات این بازار روز گذشته یک درصد سقوط کرد.



در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش، به ۱۷۶۹ دلار و ۹۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار شب گذشته با ۱۶ دلار معادل ۰.۹ درصد کاهش، در ۱۷۷۲ دلار و ۳۰ سنت بسته شده بود.

معامله گران به نظاره نشسته اند تا ببینند آیا بانک مرکزی آمریکا تعدیل سریعتر برنامه خرید اوراق قرضه و افزایش زودتر از موعد نرخ‌های بهره را اعلام می‌کند. تعدیل تدابیر محرک مالی و افزایش نرخ‌های بهره، بازده اوراق قرضه دولتی را بالا برده و هزینه نگهداری طلا که دارایی بدون بازدهی است را افزایش می‌دهد.

نشست سیاست پولی بانک مرکزی اروپا، بانک مرکزی انگلیس و بانک مرکزی ژاپن هم هفته جاری برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش رویترز، بازار‌های سهام آسیا تغییر چندانی نداشتند و ارزش دلار ثابت ماند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد کاهش، به ۲۱ دلار و ۸۸ سنت رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد کاهش، به ۹۱۷ دلار و ۹۸ سنت رسید. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۷ درصد افزایش، ۱۶۳۳ دلار و ۱۴ سنت معامله شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر