بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
«سیمان و کلینکر صادراتی» درآمدزاترین محصول سیمان خوزستان؛

ثبت بهترین درآمد کسب شده "سخوز"

ثبت بهترین درآمد کسب شده
از ابتدای سال مالی تا آبان ماه نیز مقدار فروش محصولات سیمان خوزستان ۱،۵۵۷،۹۶۰ تن اعلام‌شده که از ۲ بخش فروش داخلی و صادراتی تشکیل‌شده، است.
کد خبر : ۲۵۱۷۸۳

سیمان خوزستان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان خوزستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری مجموع درآمد‌هایی که طی این ماه از توانسته به ثبت برساند برابر با ۱،۵۴۴ میلیارد ریال اعلام‌شده و از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز موفق به کسب درآمد ۷،۷۵۲ میلیارد ریالی شده است.

درآمد‌های این شرکت سیمانی از ۲ بخش فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که بیشترین مقدار درآمدی که به‌دست‌آمده در بازار صادراتی با ۹۲۴ میلیارد ریال بوده که ۶۰ درصد از درآمد شناسایی‌شده طی دوره آبان ماه به آن تعلق داشت و مابقی نیز از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده، همچنین سرمایه ثبت‌شده سیمان خوزستان برابر با ۱,۴۰۰ میلیارد ریال بوده است.

عملکرد ماهانه سخوز+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: درآمد سیمان‌خوزستان، پیش به‌سوی اهداف جدید


درآمد‌های ثبت‌شده سیمان خوزستان تا آبان ماه ۱۴۰۰

روند ثبت درآمدهای سیمان خوزستان+بورس نیوز

بر پایه این گزارش انجام‌شده توسط گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان خوزستان در آبان ماه سال جاری مقدار درآمدی که از خود بر جای گذاشته نسبت به ماه گذشته رشد ۱۷ درصدی را شاهد بوده و این درآمد به‌دست‌آمده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۸۷ درصد رشد را به همراه داشته است.

از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه سال جاری نیز درآمد‌های این شرکت سیمانی نسبت به سال گذشته ۵۹ درصد افزایش را در کارنامه به ثبت رسانده، طی ۸ ماهه گذشته عمده‌ترین درآمد عملیاتی سخوز در آبان ماه ۱۴۰۰ به‌دست‌آمده است.

بیشترین میزان درآمدی که سیمان خوزستان در آبان ماه از خود بر جای گذاشته مربوط به «سیمان و کلینکر صادراتی» با ۹۲۴ میلیارد ریال بوده و نرخ فروش این محصول برابر با ۶۸۹ هزار تومان در ازای هر تن اعلام‌شده که در مقایسه با ماه گذشته ۴,۴۲ درصد کاهش پیداکرده، پس‌ازآن سیمان و کلینکر صادراتی نیز بیشترین درآمدی که ثبت‌شده مربوط به «سیمان و کلینکر داخلی» بوده و نرخ فروش این محصول ۴۲۳ هزار تومان به ازای هر تن گزارش‌شده که نسبت به مهرماه با ۰,۶۹ درصد کاهش مواجه بوده است.

فروش محصولات سخوز در آبان ماه

عملکرد فروش ماهانه سیمان خوزستان+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، شرکت سیمان خوزستان در آبان ماه سال جاری موفق به فروش ۲۸۰،۴۷۷ تن از محصولات خود در بازار‌های داخلی و صادراتی شده که بیشترین مقدار فروش را در بازار داخلی مشاهده می‌کنیم، فروش محصولات سخوز نسبت به ماه گذشته ۲۰ درصد افزایش را به دنبال داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد پیداکرده است.

از ابتدای سال مالی تا آبان ماه نیز مقدار فروش محصولات سیمان خوزستان ۱،۵۵۷،۹۶۰ تن اعلام‌شده که از ۲ بخش فروش داخلی و صادراتی تشکیل‌شده، عمده‌ترین فروش محصول را در حوزه بازار داخلی مشاهده می‌کنیم، فروش تجمیعی سیمان خوزستان نسبت به سال گذشته با ۲,۵۲ درصد اُفت روبه‌رو بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمد سیمان‌خوزستان، پیش به‌سوی اهداف جدید
رشد ۳۱ درصدی درآمد‌های این سیمان‌ساز جنوبی؛

درآمد سیمان‌خوزستان، پیش به‌سوی اهداف جدید

وزن «تیپ ۵» سیمان خوزستان سنگین‌تر بود
این سیمان‌فروش به مسیر صعودی بازگشت؛

وزن «تیپ ۵» سیمان خوزستان سنگین‌تر بود

درآمد سیمان خوزستان با «تیپ ۵» جان گرفت
رشد قطره‌چکانی روند درآمدزایی سیمان‌ساز خوزستانی؛

درآمد سیمان خوزستان با «تیپ ۵» جان گرفت

ارسال نظر