بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
مجموع بهای تمام‌شده این سرمایه‌گذار افزایش یافت؛

۸۶ هزار میلیارد ریالی درآمد "وامید" از سود سهام

۸۶ هزار میلیارد ریالی درآمد
شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید در انتهای آبان ماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۱۰۶،۳۱۳ میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱,۸۹۲ درصدی به مبلغ ۲,۱۱۷,۵۴۴ میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۵۱۸۱۸

مدیریت سرمایه گذاری امید+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود در بورس و خارج از بورس را برابر با ۱۳۴،۴۸۵ میلیارد ریال گزارش کرده که عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها با ۱۰۶،۳۱۳ میلیارد ریال در بخش پذیرفته‌شده در بورس بوده است.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وامید" در آبان ماه با رشد ۱,۲۵ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بوده و در مقایسه با سال گذشته نیز ۳۳ درصد افزایش‌یافته است.

عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وامید" در آبان ماه مربوط به «استخراج کانه‌های فلزی» با ۷۵،۴۷۲ میلیارد ریال در حوزه پذیرفته‌شده در بورس بوده و در بخش خارج از بورس نیز بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری به «استخراج کانه‌های فلزی» اختصاص‌یافته است.

ارزش بازار مدیریت سرمایه گذاری امید+بورس نیوز

بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری "وامید" در آبان ماه مربوط به بخش «استخراج کانه‌های فلزی» با ۱،۸۳۸،۶۱۰ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن نیز بخش «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» با ۱۰۲،۷۲۵ میلیارد ریال بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص داده است.

ارزش بازار استخراج کانه‌های فلزی با افزایش ۳,۶۱ درصدی در مقایسه با ماه گذشته همراه بوده است.


بیشتر بخوانید: تغییر در ترکیب هیات مدیره " وامید "



در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "وامید" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به «سنگ‌آهن گل گهر» با ۴۲،۸۱۴ میلیارد ریال بوده که ارزش بازار آن برابر با ۹۰۹،۵۸۹ میلیارد ریال شناسایی‌شده که رشد ۴,۸۸ درصد را به همراه داشته است.

بیشترین ارزش بازار "وامید" نیز در اختیار سنگ‌آهن گل گهر بوده و شرکت بعدی که عمده‌ترین ارزش بازار را در اختیار داشته مربوط به شرکت «معدنی و صنعتی چادرملو» با ۶۱۴،۰۴۳ میلیارد ریال بوده است.

"وامید" با سرمایه ثبت‌شده ۳۰,۰۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۱۰ ماهه سال مالی منتهی به دی‌ماه سال ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی بالغ‌بر ۸۶،۰۲۴ میلیارد ریال درآمد داشته، شرکت در انتهای آبان ماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۱۰۶،۳۱۳ میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱,۸۹۲ درصدی به مبلغ ۲,۱۱۷,۵۴۴ میلیارد ریال رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«سنگ‌آهن گل گهر» ارزش بازار
امید این سرمایه‌گذاری بر «استخراج کانه‌ها» بنا شد؛

«سنگ‌آهن گل گهر» ارزش بازار "وامید" را گرفت

روند امیدوار‌کننده ارزش بازار پرتفوی بورسی
نگاهی به درآمد "وامید" از محل سود سهام محقق‌شده؛

روند امیدوار‌کننده ارزش بازار پرتفوی بورسی "وامید"

نگاهی به گرد و خاک حقوقی‌ها در بازار دیروز؛

"وامید" بازهم بیشترین استفاده را از منفی‌های بازار کرد

سنگ‌تمام سرمایه‌گذار برای این تایرساز؛

بار افزایش سرمایه "پکویر" بر دوش "وامید"

ارسال نظر