بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
رشد ۳۹ درصدی درآمد‌های سالانه "غگیلا" در آذرماه؛

"غگیلا" در آذرماه ۹۷۲ تن «شیر» فروخت

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در آذرماه سال جاری طی ۹ ماه گذشته بیشترین درآمدی که به ثبت رسانده مربوط به شهریورماه با ۴۰۱ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر : ۲۵۲۰۱۷

شیر پاستوریزه پگاه گیلان + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های حاصل‌شده از فروش محصولات را طی دوره یک‌ماهه مبلغی بالغ‌بر ۳۴۹ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز توانسته درآمد تجمیعی از فروش محصولات لبنی خود را ۳،۰۶۲ میلیارد ریال اعلام‌کرده، همچنین مقدار سرمایه ثبت‌شده طی دوره نیز ۳۳۶ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

همچنین لازم به ذکر است که شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در آذرماه سال جاری درآمد‌های شناسایی‌شده خود را طی این دوره یک‌ماهه از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورده، طی ۹ ماه گذشته بیشترین درآمدی که توسط غگیلا ارائه‌شده مربوط به شهریورماه با ۴۰۱ میلیارد تومان بوده است.

عملکرد ماهانه غگیلا+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: افزایش فروش ۵ درصدی "غگیلا"


درآمد‌های "غگیلا" تا آذرماه ۱۴۰۰

روند ثبت درآمدهای غگیلا+بورس نیوز

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شیر پاستوریزه پگاه گیلان در آذرماه ۱۴۰۰ درآمدی که از فروش محصولات در بازار داخلی شناسایی‌کرده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۹ درصد رشد را مشاهده کرده و از ابتدای سال تا انتهای آذرماه نیز درآمد‌های عملیاتی این شرکت لبنی با افزایش درآمد سالانه ۶۰ درصدی روبه‌رو بوده است.

بیشترین درآمدی که "غگیلا" در آذرماه سال جاری توانسته از خود برجای‌بگذارد از فروش محصول «انواع پنیر» با ۱۱۸ میلیارد ریال در بازار داخلی بوده و نرخ فروش این محصول ۴۸ میلیون و ۳۲۶ هزار تومان در ازای هر تن گزارش‌شده و دیگر محصول درآمدزای این شرکت لبنی مربوط به «انواع شیر» با مبلغی بالغ‌بر ۹۶ میلیارد ریال بوده است.

فر.ش ماهانه پگاه گیلان+بورس نیوز

شیر پاستوریزه پگاه گیلان در آذرماه سال جاری موفق به فروش ۲،۶۷۴ تن از محصولات خود در بازار شده و طی ۹ ماه گذشته نیز مقدار فروش محصولات این شرکت لبنی برابر با ۲۷،۵۴۸ تن بوده، بیشترین مقدار فروش ماهانه غگیلا در اختیار «انواع شیر پاستوریزه و استریل» با ۹۷۲ تن بوده و نرخ فروش این محصول ۹ میلیون و ۸۶۷ هزار تومان در ازای هر تن بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش فروش ۵ درصدی
درآمد بالغ‌بر ۲۸۳ میلیارد ریالی این شرکت لبنی در فروردین‌ماه؛

افزایش فروش ۵ درصدی "غگیلا"/ آیا نباید به فکر صادرات بود

سود ۳۰۳ ریالی هر سهم در ۶ ماهه نخست سال تایید شد؛

پیش بینی رشد ۵۰ درصدی مقادیر فروش "غگیلا"

ارسال نظر