بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
فردا از سوی شرکت ملی مس ایران عرضه می شود؛

۴۸۰۰ تن مس صادراتی روی تابلوی رینگ صادراتی

۴۸۰۰ تن مس صادراتی روی تابلوی رینگ صادراتی
شرکت ملی صنایع مس ایران فردا سه شنبه ۷ دی ماه با عرضه ۴۸۰۰ تن مس کاتد در قالب دو عرضه به رینگ صادراتی بورس کالای ایران می‌رود.
کد خبر : ۲۵۲۱۲۳

بورس کالا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، شرکت ملی صنایع مس ایران فردا با عرضه ۴۸۰۰ تن مس کاتد در قالب دو عرضه به رینگ صادراتی بورس کالای ایران می‌رود که محموله ۱۸۰۰ تنی مس تحویل درب انبار شانگ‌های چین و محموله ۳۰۰۰ تنی تحویل فوب بندرعباس است.



در اطلاعیه عرضه فروش مس کاتد صادراتی شرکت ملی مس ایران تحویل چین آمده است که محل تحویل این محموله، انبار رسمی و گمرکی Yangshan واقع در بندر شانگ‌های چین است.

براساس اطلاعیه عرضه، حمل کالا به تمامی مقاصد بین المللی آزاد است و خرید صرفا مختص به اشخاص ایرانی واردکننده کالا از مقصد بین المللی است.

از سوی دیکر ایفای تعهد بازگشت ارز حاصل از صادرات مطابق آخرین مقررات ابلاغی بانک مرکزی ایران و سایر مقررات مربوطه به عهده متعهد است؛ تعهد مزبور نیز صرفا براساس رویه ثبت سفارش واردات از محل صادرات غیر و یا ثبت سفارش تهاتری صورت خواهد گرفت. تسویه هم به شیوه نقدی و نقدی-اعتباری امکان پذیر خواهد بود.

گفتنی است، این شرکت ۲۶ هزار تن مس کاتد در رینگ صادراتی عرضه کرد و موفق به فروش تمامی این محموله‌ها شد. ارزش فروش ملی مس در این مدت در بورس کالا بیش از ۶۱ هزار و ۵۶۱ میلیارد ریال بر تابلوی معاملات ثبت شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اسامی ۱۰ شرکت برتر بورس کالا معرفی شد
براساس ارزش فروش محصولات؛

اسامی ۱۰ شرکت برتر بورس کالا معرفی شد

پذیرش های جدید در بازار اصلی بورس کالا
مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالا اطلاعیه داد؛

پذیرش های جدید در بازار اصلی بورس کالا

ارسال نظر