بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
متوسط درآمد‌های "همراه" رشد ۳درصدی در ۸ماهه تجربه کرد؛

مخابره افزایش درآمد سالانه از دکل‌های "همراه"

مخابره افزایش درآمد سالانه از دکل‌های
بیشترین درآمد "همراه" از «خدمات/فروش» در بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۱۳،۵۵۶میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته تغییر خاصی نداشت.
کد خبر : ۲۵۲۱۴۷

ارتباطات سیار ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های حاصل‌شده خود طی این دوره یک‌ماهه را برابر با ۲۴،۰۶۵ میلیارد ریال به ثبت رسانده که از «فروش/خدمات» حاصل‌شده است.

مقدار سرمایه ثبت‌شده این شرکت به مبلغ ۴۷,۲۰۰ میلیارد ریال رسیده، همچنین درآمدی که "همراه" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه سال جاری توانسته از خود بر جای بگذارد بالغ‌بر ۲۱۱،۵۰۳ میلیارد ریال بوده است.

عملکرد ماهانه ارتباطات سیار ایران+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: معرفی ۵ شرکت فعال‌تر بورس در تابستان سال جاری


درآمد‌های عملیاتی ارتباطات سیار ایران تا آذرماه ۱۴۰۰

ثبت درآمدهای ارتباطات سیار ایران+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمدی که شرکت ارتباطات سیار ایران در نهمین‌ماه سپری‌شده از سال جاری توانسته از خود بر جای بگذارد نسبت به ماه گذشته تغییر خاصی را به همراه نداشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۱ درصد رشد را به ثبت رساند.

همان‌طور که گفته شد درآمد اعلام‌شده از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه برابر با ۲۱۱،۵۰۳ میلیارد ریال بوده که طی این مدت با افزایش سالانه ۲۳ درصدی مواجه بوده است.

بر پایه این گزارش، بیشترین درآمد "همراه" از «خدمات/فروش» در بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۱۳،۵۵۶میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته تغییر خاصی نداشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۲ درصد رشد را به همراه داشته، رتبه بعدی پس‌ازآن را نیز «کارکرد مشترکین خطوط و دائمی» با ۸،۶۳۰ میلیارد ریال در اختیار داشت.

درصد درآمدهای همراه+بورس نیوز

درآمدی که شرکت ارتباطات سیار ایران در آذرماه اعلام کرده ۳ درصد بیشتر از متوسط درآمد‌های شناسایی‌شده در ۸ ماهه گذشته بوده و این در صورتی بوده که در ۹ ماهه گذشته متوسط درآمد این شرکت ۲۳،۵۰۰ میلیارد ریال بوده و طی دوره ۱۲ ماهه سال گذشته نیز ۱۹,۵۲۷ میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دکل‌های
ارتباطات سیار و افزایش درآمد سالانه ۲۴ درصدی؛

دکل‌های "همراه" کدام بخش درآمدزا را مخابره کرد

دکل های
ارتباطات سیار ایران تیرماه را با رشد درآمد به پایان رساند؛

دکل های "همراه اول" از تکرار روند صعودی خبر دادند

ادامه روند صعودی درآمدهای
ارتباطات سیار ایران، ۳۵ درصد افزایش درآمد داشت؛

ادامه روند صعودی درآمدهای "همراه"

۳۶ درصد افزایش درآمد از دکل‌های این اپراتور مخابره شد؛

درآمد کارکرد از خطوط اعتباری"همراه"

ارسال نظر