بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
یک اختلاف فاحش در مبلغ قرارداد
شرکت تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک با نماد "گدنا" درآمد محقق شده از شرکت ریل پرداز نوآفرین را ۳۴۰.۱۵۳ میلیون ریال اعلام کرده است! 
کد خبر : ۲۵۲۲۳۱

حآفرین

به گزارش بورس نیوز، سامانه کدال جهت شفافیت ارائه اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت ها راه اندازی شده و سهامداران با اعتماد به گزارشات حسابرسی شده، در این بازار سرمایه گذاری می ‌کنند. اما گاه در گزارش های شرکت ها ابهاماتی وجود دارد و اتفاقا همین سامانه کدال، بهترین مدرک برای طرح ابهامات است.

شرکت ریل پرداز نوآفرین در یادداشت های توضیحی گزارش ۶ ماهه منتهی به پایان شهریورماه ۱۴۰۰ ، اعلام کرده به استناد قرارداد فی مابین با شرکت دنا آفرین فدک یادداشت ۳_۲۳ توضیحی، تامین غذای مسافرین و پرسنل پرسنل قطارهای فدک و پرسنل اداری شرکت به عهده ایشان است که عمده افزایش نرخ غذا حدود ۱۵ درصد می باشد. افزایش هزینه مذکور نسبت به سال مالی قبل به سال قبل عمدتاً ناشی از افزایش تعداد سفرها حدود ۱۵۰ درصد، و افزایش نرخ غذا حدود ۱۵ درصد است. شرکت ریل پرداز نوآفرین با نماد "حافرین" در گزارش ۶ ماهه حسابرسی شده خود، هزینه غذای را ۴۲۸.۲۴۲ میلیون ریال اعلام کرده است.

حآفرین

حآفرین  

حال آنکه شرکت تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک با نماد "گدنا" درآمد محقق شده از شرکت ریل پرداز نوآفرین را ۳۴۰.۱۵۳ میلیون ریال اعلام کرده است! 

 

حآفرین

این تناقض در ارائه اطلاعات، ابهاماتی ایجاد کرده و مجموعه بورس نیوز آماده درج نظرات و پاسخ های مدیران شرکت تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک و شرکت ریل پرداز نوآفرین است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
دو چالش، مانع شکل‌گیری روند صعودی بورس
یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

دو چالش، مانع شکل‌گیری روند صعودی بورس

در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد؛

سهامداران با خیال راحت، پرتفو بچینند

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
شرکت گدنا برای غارت پول مردم در بورس وارد شد....
مهران محسنی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
با خیال راحت دزدی کنین کسی هم کاری باهاتون ندارد مدیران نالایق

ایضا سهامدار مال باخته گدنا

وقتی اینجوری با بالا دستی خودش اختلاف حساب داره وای به قرارداد های عسلویه که نظارتی روش نیست