بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
شرکت زر ماکارون در آذر افزایش درآمد سالانه ۳۰ درصدی را ثبت کرد؛

درآمد‌های صادراتی "غزر" به اوج رسید

درآمد‌های صادراتی
بیشترین درآمد حاصل‌شده در بازار داخلی مربوط به محصول «ماکارونی رشته‌ای» بوده و نرخ فروش این محصول ۷ میلیون و ۶۳۸ هزار تومان در ازای هر تن گزارش‌شده و در بازار خارجی نیز بیشترین درآمدی که "غزر" به دست آورده از «محصولات رشته‌ای» بوده است.
کد خبر : ۲۵۲۳۰۷

زر ماکارون+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت زر ماکارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع درآمد حاصل‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۱،۸۹۶ میلیارد ریال اعلام کرده و درآمدی که این شرکت غذایی از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه شناسایی‌کرده مبلغی بالغ‌بر ۱۷،۶۲۹ میلیارد ریال بوده و مقدار سرمایه ثبت‌شده طی این دوره نیز ۸ هزار میلیارد ریال ثبت کرده است.

درآمد‌های اعلام‌شده این شرکت در آذرماه از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی شناسایی‌شده که عمده‌ترین حجم درآمد در بازار داخلی با ۱،۳۱۸ میلیارد ریال حاصل‌شده که ۷۰ درصد از کل درآمد در این بخش به‌دست‌آمده است.

عملکرد ماهانه غزر در آذر+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: مُهر بیشترین فروش زر ماکارون بر کدام محصول خورد


میزان درآمد‌های ثبت‌شده زر ماکارون تا آذرماه ۱۴۰۰

روند درآمد ثبت شده غزر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمدی که شرکت زر ماکارون توانسته در آذرماه سال جاری به ثبت برساند نسبت به ماه گذشته کاهش درآمد ۵ درصدی را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد ۳۰ درصدی همراه بوده، درآمد‌های اعلام‌شده غزر طی ۹ ماه گذشته با افزایش ۳۰ درصدی به مبلغ ۱۷،۶۲۹ میلیارد ریال رسیده است.

همان‌طور که مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده "غزر" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه سال جاری از ۲ بخش فروش داخلی و فروش صادراتی تشکیل‌شده که بیشترین درآمد ثبت شده را در بازار داخلی مشاهده می‌کنیم و پردرآمدترین دوره ماهانه مربوط به خردادماه ۱۴۰۰ با ۲,۷۹۶ میلیارد ریال بوده است.

بیشترین درآمد حاصل‌شده در بازار داخلی مربوط به محصول «ماکارونی رشته‌ای» با ۷۵۸ میلیارد ریال بوده و نرخ فروش این محصول ۷ میلیون و ۶۳۸ هزار تومان در ازای هر تن گزارش‌شده و در بازار خارجی نیز بیشترین درآمدی که "غزر" به دست آورده از «محصولات رشته‌ای» با ۵۲۰ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصولات نیز ۹ میلیون و ۳۸۳ هزار تومان بوده است.

از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰) تا پایان آذرماه درآمدزاترین محصول زر ماکارون مربوط به ماکارونی رشته‌ای با ۹،۸۲۸ میلیارد ریال بوده و همچنین رتبه بعدی درآمدزاترین محصول غزر متعلق به ماکارونی فرمی با ۲،۶۶۳ میلیارد ریال بوده که در بازار داخلی به فروش رسیده است.

درآمد‌های صادراتی زر ماکارون+بورس نیوز

درآمد صادراتی زر ماکارون در آذرماه ۵۷۸ میلیارد ریال اعلام‌شده که ۴۵ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته به همراه داشته و طی دوره ۹ ماهه گذشته درآمدی که به دست آمده ۲،۳۱۸ میلیارد ریال به ثبت رسیده که در مقایسه با سال گذشته نیز با افزایش ۹۸ درصدی مواجه بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مُهر بیشترین فروش زر ماکارون بر کدام محصول خورد
افزایش فروش سالانه ۳۰ درصدی زر ماکارون؛

مُهر بیشترین فروش زر ماکارون بر کدام محصول خورد

افزایش ۵۴ درصدی درآمد سالانه زر ماکارون
درآمدهای پاستافروش بورسی در ریل صعود می‌تازد؛

افزایش ۵۴ درصدی درآمد سالانه زر ماکارون

افزایش درآمد پلکانی
درآمد ۲.۷۹۶ میلیارد ریالی برای خردادماه از این ماکارونی‌فروش به جا ماند؛

افزایش درآمد پلکانی "غزر" از ابتدای ۱۴۰۰

سرو پاستا
افزایش ۵۳درصد فروش که از دل غول ماکارونی‌ساز خاورمیانه به گوش رسید؛

سرو پاستا "غزر" با طعم سس سیر صعود فروش

ارسال نظر