بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

تحقیق و تفحص از فروشگاه رفاه در مجلس بررسی شد

تحقیق و تفحص از فروشگاه رفاه در مجلس بررسی شد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه درخواست تحقیق و تفحص از فروشگاه رفاه با حضور فرخی میکال نماینده مردم لاهیجان به عنوان متقاضی تفحص و مدیران فروشگاه رفاه بررسی شد.
کد خبر : ۲۵۲۵۴۱

فروشگاه رفاه+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از فروشگاه رفاه در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت که قرار شد مدیران فروشگاه رفاه گزارشی از نحوه اداره این فروشگاه و پرداخت بدهی‌های آن ارائه کرده تا نماینده متقاضی درباره انصراف یا ادامه تفحص تصمیم گیری کند.

مهدی طغیان، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه کمیسیون اقتصادی اظهار کرد: در این جلسه درخواست تحقیق و تفحص از فروشگاه رفاه با حضور فرخی میکال نماینده مردم لاهیجان به عنوان متقاضی تفحص و مدیران فروشگاه رفاه بررسی شد.

وی توضیح داد: محور تفحص درباره نحوه اداره فروشگاه رفاه و بدهی‌های این فروشگاه است که در پاسخ گفته شد سهام فروشگاه به ازای بدهی‌ها به چند بانک واگذار شده و آن بانک‌ها مسئول وضعیت فعلی هستند. در نهایت بعد از ارائه توضیحات از سوی طرفین مقرر شد مدیران فروشگاه رفاه گزارشی از وضعیت این فروشگاه و میزان بدهی‌ها و همچنین سهام واگذار شده به چند بانک ارائه کنند.

طغیانی در پایان گفت: بعد از این گزارش، نماینده متقاضی تصمیم می‌گیرد که مجدد درخواست خود را به کمیسیون اقتصادی ارائه کند یا اینکه منصرف شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر