بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
کاهش ۱۰ درصدی درآمد‌های ایران خودرو نسبت به ماه گذشته؛

ترمز خودروساز آبی‌پوش کشیده شد

ترمز خودروساز آبی‌پوش کشیده شد
بیشترین نرخ فروش ماهانه طی این دوره در اختیار محصول «هایما» با ۵۸۴ میلیون تومان بود که ۶۳۴ عدد خودرو از این ماشین به فروش رسید.
کد خبر : ۲۵۲۸۵۶

ایران خودرو+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ایران‌خودرو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع درآمد‌های ارائه‌شده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۵۹،۴۰۹ میلیارد ریال اعلام کرد.

از سوی دیگر، طی ۹ ماه سپری شده از سال مالی نیز درآمدی که این خودروساز جاده مخصوصی از خود بر جای گذاشته برابر با ۴۴۷،۳۴۷ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

میزان سرمایه ثبت‌شده این خودروساز آبی‌پوش مبلغی برابر با ۳۰۱,۶۵۶ میلیارد ریال شناسایی شد و لازم به ذکر است که درآمد‌های ایران‌خودرو در آذرماه از فروش خودرو‌های خود در بازار داخلی به دست آمد.

عملکرد ماهانه ایران خودرو+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: زیان خودروسازان به ۱۰۵ هزار میلیارد تومان می‌رسد


درآمد‌های شرکت ایران‌خودرو در آذرماه

روند ثبت درآمدهای ایران خودرو+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، این خودروساز در نهمین ماه از سال جاری درآمدی که از خود بر جای گذاشته نسبت به دوره مشابه سال گذشته با کاهش ۱۰درصدی مواجه شده ضمن آنکه از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز درآمدی که "خودرو" به ثبت رسانده رشد ۶۴درصدی را شاهد بود.

لازم به ذکر است که درآمد این خودروساز آبی‌پوش در مقایسه با آبان‌ماه کاهش ۱۵درصدی را به همراه داشت.

برپایه این گزارش، با نگاهی به میزان محصولات تولیدی و درآمدزایی "خودرو" می‌توان دریافت که بیشترین درآمد از فروش محصولات خود مربوط به «گروه پژو» با ۴۳،۱۸۷ میلیارد ریال و پس از آن «گروه سمند» با ۳،۹۶۸ میلیارد ریال خودنمایی می‌کند.

از سوی دیگر نمی‌توان از این نکته گذشت که بیشترین نرخ فروش ماهانه طی این دوره در اختیار «هایما» با ۵۸۴ میلیون تومان بود که ۶۳۴ عدد خودرو از این ماشین به فروش رسید، نرخ فروش این خودرو در مقایسه با آبان ماه افزایش ۴ درصدی را به همراه داشت.

مقدار فروش محصولات شرکت ایران‌خودرو

روند فروش محصولات ایران خودرو+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ایران‌خودرو در آذرماه سال جاری مجموع فروش محصولات تولیدی خود را طی دوره یک‌ماهه برابر ۳۹،۲۱۳ دستگاه شناسایی کرد و طی ۹ماه گذشته نیز خودرو‌های فروش رفته این خودروساز برابر با ۳۰۸،۹۳۶ دستگاه بود.

بر پایه این گزارش، فروش ایران خودرو در آذرماه نسبت به دوره یک‌ماه گذشته با کاهش ۱۰درصدی مواجه بود و نسبت به آذرماه سال گذشته ۳۲درصد تنزل پیدا کرد!

نمی‌توان از این نکته گذشت که از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز میزان فروش ایران‌خودرو کاهش ۲۸درصدی را در مقایسه با سال گذشته به ثبت رسید؛ بیشترین مقدار محصولات فروش رفته این خودروساز جاده مخصوصی طی ۹ ماهه گذشته نیز مربوط به تیرماه بود که ۴۴,۴۳۰ دستگاه از محصولات خود را به فروش رساند.

بیشترین فروش ماهانه ایران خودرو در آذرماه در اختیار «گروه پژو» با ۳۲،۰۲۱ دستگاه بود و محصول بعدی نیز «گروه سمند» با ۲،۵۱۸ دستگاه بود، بیشترین تولید خودرو طی این دوره یک‌ماهه مربوط به «گروه پژو» با ۳۰،۰۵۰ دستگاه بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«هایما» بیشترین نرخ فروش
روند صعودی درآمد "خودرو" در ۳ ماه گذشته؛

«هایما» بیشترین نرخ فروش "خودرو" را گرفت

ایران خودرو در مسیر درآمد و تولید
خودروساز آبی‌پوش در تیرماه نیز رشد درآمد را ثبت کرد؛

ایران خودرو در مسیر درآمد و تولید

سود ۱۵۴ ریالی هر سهم ختوقا در سال ۱۳۹۹
رشد ۲۵۸ درصدی سودآوری ختوقا سرمایه‌گذاری در سال گذشته؛

سود ۱۵۴ ریالی هر سهم ختوقا در سال ۱۳۹۹

«پژو» پر فروش‌ترین محصول
اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ و خبری از خودروساز معروف جاده مخصوص؛

«پژو» پر فروش‌ترین محصول "خودرو"

ارسال نظر