بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
آذرماه پایان روند صعودی درآمد‌های این آلومینیوم‌ساز؛

"فایرا" ناکام در حفظ سقف درآمدهای ماهانه

شرکت آلومینیوم ایران در آذرماه سال جاری توانست ۱۴,۸۷۱ تن از محصولات خود را به فروش برساند که بیشترین سهم فروش طی این ماه در بازار داخلی با ۱۲،۵۳۵ تن بود.
کد خبر : ۲۵۲۹۵۷

آلومینیوم ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت آلومینیوم ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی شناسایی‌شده طی دوره را بالغ‌بر ۹،۷۱۳ میلیارد ریال به ثبت رساند و طی ۹ماه گذشته درآمد‌های این شرکت فلزی نیز برابر با ۷۷،۱۳۳ میلیارد ریال اعلام شد.

بیشترین درآمد کسب شده شرکت آلومینیوم ایران در نهمین ماه سپری‌شده از سال جاری در بازار داخل، به میزان ۸،۰۶۳ میلیارد ریال بوده که ۸۳ درصد از کل درآمد ماهانه را در برگرفته است.


بیشتر بخوانید: درآمد‌های ایرالکو ریخت


درآمد‌های شناسایی‌شده "فایرا" تا آذرماه ۱۴۰۰

روند ثبت درآمدهای آلومینیوم ایران+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، شرکت آلومینیوم ایران درآمدی که در آذرماه سال جاری به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته ۱۳ درصد کاهش را به همراه داشت و همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید این شرکت فلزی پس از پشت سر گذاشتن روند صعودی طی ۳ ماه گذشته شاهد کاهش درآمد‌ها بود.

"فایرا" در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۶۷ درصد افزایش درآمد را از خود بر جای گذاشت، درآمد‌های این شرکت فلزی از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه سال جاری نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد رشد را مشاهده کرد.

عمده‌ترین درآمد‌های شناسایی‌شده طی این دوره ۹ ماهه از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آمد و درآمدزاترین محصول آلومینیوم ایران در آذرماه مربوط به فروش «شمش خالص» با ۷،۱۴۰ میلیارد ریال بود که در بازار داخلی به فروش رسیده است.

فروش ماهانه فایرا در اذرماه+بورس نیوز

شرکت آلومینیوم ایران در آذرماه سال جاری توانست ۱۴,۸۷۱ تن از محصولات خود را به فروش برساند که بیشترین سهم فروش طی این ماه در بازار داخلی با ۱۲،۵۳۵ تن بود، پرفروش‌ترین محصول "فایرا" در آذرماه مربوط به محصول «شمش خالص» با ۱۱،۲۲۲ تن بود و نرخ فروش این محصول ۶۳ میلیون و ۶۲۹ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد که با ۲۴ درصد افزایش نرخ نسبت به دوره مشابه در سال گذشته را به دنبال داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دلیل روند نزولی و کاهش صادرات ایرالکو کجاست؛

"فایرا" ویترین فروش را با "شمش خالص" پر کرد

افت چشمگیر نرخ فروش داخلی
روند کاهشی تقاضا و نرخ‌های فلزات اساسی با کاهش تورم انتظاری؛

افت چشمگیر نرخ فروش داخلی "فایرا" در بهمن

ارسال نظر