بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
کاهش ۲۷ درصدی درآمدزایی هفتگی در بورس کالا؛

استقبال مشتریان ذوب باب میل درآمدزایی نیست

استقبال مشتریان ذوب باب میل درآمدزایی نیست
میزان عرضه‌های ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا با سبدکالایی خود که شامل ۵ محصول بود تنها ۱۸ هزار و ۹۸۷ تن بود.
کد خبر : ۲۵۳۰۱۴

استقبال مشتریان ذوب آهن باب میل درآمدزایی نیست

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، ذوب‌آهن اصفهان در هفته منتهی به ۲۴ دی‌ماه به نسبت هفته گذشته باردیگر با کاهش درآمدزایی در بورس‌کالا همراه بود و ۲۷ درصد از درآمد‌های این شرکت نسبت به هفته گذشته کاسته شد.

میزان عرضه‌های ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا با سبدکالایی خود که شامل ۵ محصول بود تنها ۱۸ هزار و ۹۸۷ تن بود.

استقبال مشتریان ذوب آهن باب میل درآمدزایی نیست

تیرآهن

ذوب‌آهن با عرضه ۴ هزار و ۹۹۱ تنی تیرآهن ۱۴ تا ۱۸ گام به معاملات رینگ بازارنقره‌ای گذاشت و مشتریان استقبال مناسبی از این کالا داشتند و تمام عرضه‌ها به فروش رسید تا درآمدی برابر با ۶۸ میلیارد و ۴۱۹ میلیون تومان به ثبت برسد.

از سوی دیگر، این شرکت با عرضه تیرآهن طول کوتاه ۱۴ تا ۱۸ را هم در دستور کار قرار داد تا با فروش ۲۳ تن از این کالا ۳۰۵ میلیون تومان درآمد را بدست آورد.

سبد تیرآهن مخلوط

ذوب‌آهن اصفهان سبد تیرآهن مخلوط را مجددا در سبدکالایی خود می‌بیند در این هفته عرضه ۵ هزار و ۷۲۷ تنی را به ثبت رساند که نسبت به هفته گذشته عرضه‌ها از لحاظ وزنی نصف شد و درآمد آن نیز، طبیعتا کاهشی خواهد بود؛ ذوب آهن در این بخش توانست درآمد ۷۸ میلیارد و ۵۲۳ میلیون تومانی را بدست آورد.

سبد میلگرد مخلوط

از سوی دیگر می‌توان به محصول قدیمی این شرکت و البته پرفروش‌ترین آن نیز اشاره داشت که در این بخش نیز عرضه‌ها کاهشی بود؛ ذوب با عرضه ۴ هزار و ۵۰ تن از این کالا را روانه بورس کالا کرده و بیش از ۳ هزارتن از این محصول را هم فروخت تا درآمد ۳۹ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان را برای خود به ثبت برساند.

میلگرد

در بخش میلگرد ۱۴ تا ۲۰-A۳ نیز می‌توان به عرضه ۳ هزار تنی این کالا اشاره داشت که اتفاقا تمام این عرضه‌ها، به فروش رسید و ۳۹ میلیارد و ۸۳۶ میلیون تومان درآمد نیز کسب شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ذوب آهن میل به صعود درآمدزایی را نشان داد
محصولات جدید در سبد این فولادساز در بورس کالا؛

ذوب آهن میل به صعود درآمدزایی را نشان داد

فروش صادراتی
«تیرآهن» پرفروش‌ترین محصول "ذوب" طی ۹ ماه گذشته؛

فروش صادراتی "ذوب" ۱۶ درصد افزایش یافت

بازار صادراتی دربرگیرنده ۴۴درصدی از کل درآمد‌ها شد؛

"ذوب" بر میلگرد‌های خود تکیه کرد

ارسال نظر