بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
«روغن‌های فرآیندی» پرفروش‌ترین محصول بود؛

چربی فروش ماهانه "شبهرن" ۹درصد کم شد

چربی فروش ماهانه
شرکت نفت بهران در آذرماه سال جاری شاهد اُفت درآمد عملیاتی بود که نسبت به ماه گذشته ۶ درصد کاهش داشت، بیشترین درآمد شناسایی‌شده "شبهرن" از فروش محصول «روغن‌موتور بنزینی» ۳،۴۱۳ میلیارد ریال به دست آمد.
کد خبر : ۲۵۳۰۶۵

نفت بهران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت بهران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی این دوره ماهانه را ۱۰،۶۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز موفق به کسب درآمد ۷۸،۱۶۴ میلیارد ریالی شد که بیشترین درآمد به‌دست‌آمده طی این دوره ۹ ماهه در شهریورماه به‌دست‌آمده است.

درآمد ماهانه این شرکت روانکار از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی حاصل‌شده که عمده درآمد‌ها در بازار داخلی با ۸،۲۰۲ میلیارد ریال بود که ۷۷ درصد از کل درآمد‌ها را در برگرفته و مابقی آن نیز از فروش محصولات در بازار خارجی به‌دست‌آمده است.

عملکرد ماهانه شبهرن در آذرماه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: درآمد‌های "شبهرن" گریس‌کاری شد


درآمد‌های اعلام‌شده "شبهرن" تا آذرماه

روند ثبت درآمدهای شبهرن تا آذرماه+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت بهران در آذرماه سال جاری شاهد اُفت درآمد عملیاتی بود که نسبت به ماه گذشته نیز ۶ درصد کاهش داشت.

از سوی دیگر، مقایسه درآمدهای عملیاتی این شرکت با سال گذشته حاکی از آن بوده که ۵۸درصد رشد به ثبت رسیده ضمن آنکه از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه، درآمد‌های این شرکت با رشد ۱۰۹ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شده است.

بیشترین درآمد شناسایی‌شده "شبهرن" از فروش محصول «روغن‌موتور بنزینی» ۳،۴۱۳ میلیارد ریال به دست آمد که نرخ فروش این محصول در ازای هر لیتر ۳۵ هزارتومان اعلام شد و پس‌ازآن «روغن‌موتور دیزلی» با ۳،۰۳۷ میلیارد ریال بیشترین درآمد را در اختیار داشت، دراین‌بین گران‌ترین محصول به فروش رفته این شرکت روانکار در آذرماه مربوط به «گریس» با ۶۵ هزارتومان در ازای هر لیتر بود که ۵۰ میلیارد ریال درآمدزایی برای این شرکت داشت.

میزان فروش محصولات نفت بهران تا آذرماه

بر اساس این گزارش صورت گرفته شرکت نفت بهران در آذرماه سال جاری ۴۳,۱۳۵ هزار لیتر فروش داشت که عمده‌ترین مقدار فروش را در بازار داخلی با ۲۴،۲۸۱ هزار لیتر مشاهده کرد، فروش ماهانه "شبهرن" در مقایسه با ماه گذشته کاهش ۴,۱۳۳ هزار لیتری داشت، از ابتدای سالی مالی تا انتهای آذرماه ۳۷۰,۸۱۷ هزار لیتر از محصولات نفت بهران به فروش رفت.

پرفروش‌ترین محصول شبهرن طی ۹ ماه گذشته مربوط به «روغن‌های فرآیندی (اکسترکت)» با ۱۰،۵۹۱ هزار لیتر بود که در بازار صادراتی به فروش رسید بود و نرخ این محصول ۸۲ هزارتومان در ازای هر لیتر اعلام‌شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روند صعودی نفت بهران به ۵ ماه رسید؛

"شبهرن" نان در روغن چرب زد

سود فروش سهام "بپیوند" تنها تفاوت سودآوری "شبهرن" نسبت به عملکرد سال قبل؛

کاهش سود عملیاتی "شبهرن" در ۶ ماهه نخست

این روغن‌موتورساز و مواجهه با کاهش نرخ مواداولیه؛

"شبهرن" به تجدیدارزیابی و تخفیف فروش "نه" گفت

ارسال نظر