بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
نرخ فروش «سیمان پاکتی پوزولانی داخلی» بدون تغییر ماند؛

کاهش ۳۰ درصدی فروش سالانه "سخاش"

کاهش ۳۰ درصدی فروش سالانه
بیشترین درآمدی که سیمان خاش از خود بر جای گذاشته مربوط به فروش محصول «سيمان پاکتي پوزولاني داخلي» بود و گران‌ترین محصول ارائه‌شده توسط سیمان خاش مربوط به «سیمان فله بلین بالا» با یک‌میلیون ۵۳۰ هزارتومان بود.
کد خبر : ۲۵۳۰۷۹

سیمان خاش+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان خاش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰، مجموع درآمد‌های حاصل‌شده خود طی دوره ماهانه را مبلغی بالغ‌بر ۳۷۵ میلیارد ریال گزارش کرد که از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آمد، درآمد‌های تجمیعی به ثبت رسیده سیمان خاش از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه سال جاری برابر با ۲،۷۵۳ میلیارد ریال اعلا م شد.

بیشترین درآمدی که سیمان خاش طی ۹ ماهه گذشته به ثبت رساند مربوط به شهریورماه با ۴۵۸ میلیارد ریال بود و لازم به ذکر است که شرکت سیمان خاش تنها در ۲ ماهه ابتدای سال جاری از فروش صادراتی درآمد کسب کرد و همچنین میزان سرمایه ارائه‌شده توسط این شرکت سیمانی برابر با ۱۲۵ میلیارد ریال بوده است.

عملکرد ماهانه سخاش+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: ذوق صادرات "سخاش" پس از دو ماه کور شد


درآمد عملیاتی سیمان خاش در آذرماه ۱۴۰۰

روند ثبت درآمدهای سخاش+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمد‌های عملیاتی سیمان خاش طی دوره یک‌ماهه منتهی به آذرماه نسبت به ماه گذشته افزایش درآمد ۵ درصدی را به همراه داشت و "سخاش" در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته نیز ۲۹ درصد رشد را از آن کرده، همچنین در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری مبلغ درآمدی که از خود برجای گذاشته نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش درآمد را طی این دوره به همراه داشت.

بیشترین درآمدی که سیمان خاش از خود بر جای گذاشته مربوط به فروش محصول «سيمان پاکتي پوزولاني داخلي» بود و گران‌ترین محصول ارائه‌شده توسط سیمان خاش مربوط به «سیمان فله بلین بالا» با یک‌میلیون ۵۳۰ هزارتومان بود.

فروش محصولات سیمان خاش در آذرماه

بر اساس این گزارش، شرکت سیمان خاش در آذرماه سال ۱۴۰۰ موفق به فروش ۶۵،۸۹۹ تن از محصولات خود در بازار داخلی شد که نسبت به ماه گذشته ۴ درصد کاهش فروش محصولات را در پی داشت و همچنین این شرکت سیمانی از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه ۵۷۱،۹۷۸ تن از محصولات خود را به فروش رساند که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۰ درصد کاهش فروش داشت.

بیشترین مقدار فروش ماهانه را محصول «سیمان پاکتی پوزولانی داخلی» با ۲۵،۸۷۵ تن به همراه داشت که نرخ فروش این محصول در آذرماه برابر با ۵۶۴ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد، نرخ فروش این محصول نسبت به ماه گذشته تغییر خاصی را به همراه نداشت.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گران‌ترین محصول
فروش ۶۹ هزار تنی محصولات در آبان؛

گران‌ترین محصول "سخاش" «سیمان فله» بود

ذوق صادرات
کدام محصول گران‌ترین سبد کالای این سیمانی شد؛

ذوق صادرات "سخاش" پس از دو ماه کور شد/ کاهش نرخ «سیمان پاکتی تیپ ۲»

حاشیه سود عملیاتی این سیمان‌ساز رشد کرد؛

افزایش ۱۱۳درصدی سودآوری "سخاش"

نوسان نرخ محصولات این سیمان‌فروش در اسفندماه؛

نوسان نرخ محصولات سیمان خاش

ارسال نظر