بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
درآمدزایی
لبنیات کالبر در آذرماه ۵۷۳،۴۷۶ کیلوگرم از محصولات خود را در بازار به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته ۴ درصد افزایش فروش محصول را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۵۳۰۹۹
نویسنده :
امیرحسین کریمی

لبنیات کالبر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت لبنیات کالبر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های به‌دست‌آمده از فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۲۰۹ میلیارد ریال گزارش کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز میزان درآمد‌های تجمیعی بالغ‌بر ۱،۷۶۱ میلیارد ریال به ثبت رساند.

میزان سرمایه این شرکت لبنی طی این دوره ۴۶۲ میلیارد ریال اعلام شد و درآمدی که توانسته از خود برجای بگذارد از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی بود.

درآمدزایی عملکرد ماهانه غالبر+بورس نیوز

بیشترین درآمد شناسایی‌شده کالبر از فروش محصولات در بازار داخلی با ۱۳۶ میلیارد ریال رقم خورد و مابقی درآمد شناسایی‌شده نیز ۷۲ میلیارد ریال بوده که از فروش محصولات در بازار خارجی به دست آمد، در آذرماه سال جاری ۶۵ درصد از کل درآمد‌ها در بازار داخلی به ثبت رسیده است.


بیشتر بخوانید: کاهش درآمد ۳.۳۸ درصدی "غالبر" برای دومین ماه متوالی


درآمد‌های عملیاتی "غالبر" تا آذرماه ۱۴۰۰

درآمدزایی روند ثبت درآمدهای لبنیان کالبر+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، لبنیات کالبر در آذرماه سال جاری نسبت به آبان ماه ۲۳ درصد کاهش درآمد را شاهد بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۸ درصد رشد را به همراه داشت، همان‌طور که گفته شد بیشترین درآمدی که "غالبر" از فروش محصولات به دست آورده در بازار داخلی بود.

عمده‌ترین درآمدی که غالبر طی دوره ماهانه کسب کرد از فروش محصول «پنیر» با ۶۴ میلیارد ریال بود و نرخ فروش این محصول برابر با ۳۷ هزار تومان در ازای هر کیلوگرم به ثبت رسید. نرخ فروش این محصول در مقایسه با ماه گذشته تغییر خاصی را به دنبال نداشت، گران‌ترین محصول ارائه‌شده توسط لبنیات کالبر مربوط به «خامه» بود که در ازای هر کیلوگرم بالغ‌بر ۳۹ هزار تومان اعلام‌شد.

لبنیات کالبر در آذرماه ۵۷۳،۴۷۶ کیلوگرم از محصولات خود را در بازار به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته ۴ درصد افزایش فروش محصول را به همراه داشت و فروش محصولات این شرکت لبنی نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با ۱۵ درصد افزایش فروش روبه‌رو بود.

بیشترین میزان فروش محصول را در آذرماه «محصول شیر» با ۳۰۱،۳۷۹ کیلوگرم در اختیار داشت که نرخ فروش این محصول ۱۵ هزارتومان در ازای هر کیلوگرم ارائه شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کالبر «پنیر» را ۲۳ درصد دیگر گران کرد
۶۰درصد فروش مهر در بازار داخلی رخ داد؛

کالبر «پنیر» را ۲۳ درصد دیگر گران کرد

رشد ‍۱۶درصدی درآمد ماهانه
عملکرد لبنیات کالبر در اسفندماه سال ۹۹ بررسی شد؛

رشد ‍۱۶درصدی درآمد ماهانه "غالبر" / سهم فروش صادراتی ۳۱درصدی شد

زیان‌هایی که بسیاری انتظارش را داشتند؛

این شما و این دلیل ۲ماه صف فروش "غالبر"

مهر تایید حسابرس بر عملکرد ۶ ماهه زده شد؛

رشد ۶۱ درصدی غلظت شیر "غالبر"

ارسال نظر