بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
«مرابحه» و «تسهیلات ارزی» درآمدزاترین‌های این بانک شدند؛

بانک ملت تراز مثبت ۴۷ درصدی را به ثبت رساند

بانک ملت تراز مثبت ۴۷ درصدی را به ثبت رساند
بیشترین میزان سود پرداختی بانک ملت جهت سپرده‌های سرمایه‌گذاری در آذرماه متعلق به «گواهی سپرده ویژه سرمایه‌گذاری عام» با بود.
کد خبر : ۲۵۳۱۳۲

بانک ملت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک ملت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد ارائه‌شده از محل تسهیلات اعطایی طی دوره را بالغ‌بر ۶۱،۸۱۹ میلیارد ریال شناسایی کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه سال جاری نیز درآمد‌های به‌دست‌آمده را برابر با ۴۵۱،۰۰۱ میلیارد ریال به ثبت رساند.

بانک ملت در آذرماه موفق به ثبت تراز مثبت ۴۷ درصدی شده است.

عملکرد ماهانه وبملت+بورس نیوز

سود پرداختی سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وبملت" در آذرماه سال ۱۴۰۰ برابر با ۴۲،۰۱۶ میلیارد ریال بود و از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه ۱۴۰۰ نیز مجموع پرداختی‌های این بانک جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۲۵۴،۲۳۷ میلیارد ریال اعلام شد.


بیشتر بخوانید: "وبملت" و سود عملیاتی ۹۹ هزارمیلیارد ریالی


درآمد تسهیلات اعطایی بانک ملت در آذرماه ۱۴۰۰

بر اساس این گزارش، "وبملت" در آذرماه سال جاری میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته ۲۹ درصد افزایش یافت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز درآمد‌های این بانک ۸۰ درصد افزایش پیدا کرد، همچنین درآمدی که بانک ملت طی ۹ ماه سپری‌شده از سال مالی به دست آورده رشد ۸۶ درصدی را به همراه داشت.

ثبت درآمدهای بانک ملت+بورس نیوز

بیشترین میزان درآمدی که بانک ملت طی دوره یک‌ماهه از محل تسهیلات اعطایی کسب کرده مربوط به بخش «مرابحه» با ۲۳،۱۹۰ میلیارد ریال بود و دیگر بخش درآمدزای وبملت نیز در اختیار «تسهیلات ارزی» با ۱۳،۷۰۸ میلیارد ریال شناسایی شد.

بخش مرابحه در آذرماه ۳۸ درصد از کل درآمد‌های ارائه‌شده از محل تسهیلات اعطایی را به خود اختصاص داد، بانک ملت در نهمین ماه از سال جاری نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد ریال سود شناسایی کرد.

تسهیلات وصولی بانک ملت در آذرماه بالغ‌بر ۱۲۳،۴۵۷ میلیارد ریال به ثبت رسید و همچنین لازم به ذکر است که تسهیلات اعطایی طی دوره نیز ۸۴۱ درصد بیشتر از تسهیلات وصولی بود.

بیشترین میزان سود پرداختی جهت سپرده‌های سرمایه‌گذاری در آذرماه متعلق به «گواهی سپرده ویژه سرمایه‌گذاری عام» با ۹،۵۰۴ میلیارد ریال بود، سپرده‌های جذب شده این بانک نیز با ۲ درصد بیشتر از سپرده‌های تسویه شده بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر