بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
خسارت‌های پرداختی بیمه معلم کاهش یافت؛

ثبت تراز منفی ۱۲ درصدی "ومعلم" در آذر

ثبت تراز منفی ۱۲ درصدی
بیشترین درآمدی که این شرکت بیمه‌ای از خود برجای گذاشته مربوط به رشته بیمه «ثالث-اجباری» با ۱،۰۰۲ میلیارد ریال بود که دربرگیرنده ۴۸ درصد از درآمد‌های به ثبت رسیده در آذرماه بود.
کد خبر : ۲۵۳۳۸۱

بیمه معلم+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه معلم "ومعلم" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آذرماه سال جاری از فروش حق بیمه برای بیمه‌شدگان تحت پوشش خود مبلغی بالغ‌بر ۲،۱۰۰ میلیارد ریال درآمد را به ثبت رساند و طی ۹ ماه گذشته نیز این شرکت بیمه‌ای درآمد‌های تجمیعی خود را که از فروش حق بیمه به دست آورده مبلغی بالغ‌بر ۲۹،۳۵۸ میلیارد ریال اعلام کرد.

خسارت پرداختی "ومعلم" در آذرماه با کاهش پرداختی نسبت به ماه گذشته همراه بود که ۶ درصد کاهش پرداختی به خسارت دیدگان داشت، همچنین بیمه معلم در آذرماه تراز منفی ۱۲ درصدی را توانسته از خود بر جای بگذارد.

عملکرد ماهانه بیمه معلم+بورس نیوز

خسارت پرداختی "ومعلم" به مشتریان خود در نهمین ماه از سال جاری برابر با ۲،۳۹۰ میلیارد ریال شناسایی شد و از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز مجموع خسارت‌های پرداختی ۲۶،۷۴۳ میلیارد ریال بود، خسارت پرداختی ماهانه در آذرماه ۲۱ درصد کمتر از متوسط خسارت پرداختی طی ۸ ماهه گذشته بود.


بیشتر بخوانید: رشد ۸۳۱ درصدی سود خالص "ومعلم"


درآمد‌های "ومعلم" تا آذرماه ۱۴۰۰

روند ثبت درآمدهای بیمه معلم+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت "ومعلم" در آذرماه سال جاری با رشد درآمد ماهانه از فروش حق بیمه صادرشده مواجه بود که نسبت به ماه گذشته ۱۲ درصد تغییر را به ثبت رساند.

بیشترین درآمدی که این شرکت بیمه‌ای از خود برجای گذاشته مربوط به رشته بیمه «ثالث-اجباری» با ۱،۰۰۲ میلیارد ریال بود که دربرگیرنده ۴۸ درصد از درآمد‌های به ثبت رسیده در آذرماه بود.

پس از رشته بیمه «ثالث-اجباری» درآمدزاترین رشته بیمه "ومعلم" متعلق به «زندگی-اندوخته‌دار» با ۳۰۵ میلیارد ریال بود.

عمده‌ترین درآمد شناسایی‌شده بیمه معلم از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه سال جاری مربوط به رشته بیمه «ثالث-اجباری» با ۸،۲۵۷ میلیارد ریال بود که ۲۸ درصد از کل درآمد به‌دست‌آمده را از آن خود کرد، درآمد‌های تجمیعی این شرکت بیمه‌ای که طی ۹ ماه گذشته به ثبت رسید نسبت به سال گذشته ۳۶ درصد افزایش پیدا کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر